اپراتورها

تلفن همراه

January 27, 2015
11:32 سه شنبه، 7ام بهمنماه 1393
کد خبر: 66977

عملکرد پشتیبانی اپراتورها را ارزیابی کنید

فقط کافیست قصد خرید یک سیم‌کارت یا استفاده از خدمات اینترنتی یک شرکت را داشته باشید، در این مواقع بهترین برخورد و سرعت عمل را شاهد خواهید بود.
 
 
جالب‌تر آنکه خط مسوولان فروش شرکت‌ها معمولا اشغال نبوده و یک اپراتور با انرژی تمام حاضر به پاسخ به سوالات شماست، اما اگر سوال دیگری از مشکلات شرکت داشته باشید حتی یک کلمه پاسخ هم دریافت نکرده و شماره تلفن بخش پشتیبانی به شما داده می‌شود. در این مواقع حتی لحن اپراتور هم تغییر کرده و طوری حرف می‌زند که انگار در حال گرفتن اوقات شریف ایشان هستید!
به این ترتیب کاربران مجبور خواهند بود زمانی مدید را پشت خطوط اشغال صرف کرده، بعد از برقراری ارتباط زمانی طولانی را در صف انتظار پاسخگویی اپراتور باشند و در نهایت نیز اگر اپراتور در تلاش اول خود نتوانست مشکل را روی دوش خود کاربر بیندازد، کار پیگیری و بازهم پیگیری برای حل مشکل تازه شروع می‌شود.
به نظر می‌رسد این موضوع یکی از اصلی‌ترین نیازها و حقوق کاربران است تا بدانند آیا یک شرکت از نظر خدمات پشتیبانی جایگاه شفاف و رتبه‌بندی شده‌ای دارد یا نه؟
از این رو به نظر می‌رسد این مهم به عهده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است که از حیث خدمات پشتیبانی به مردم اپراتورهای ارتباطی از اعم از اپراتورهای موبایل و اینترنتی را از حیث تنوع کانال‌های پشتیبانی، کیفیت و سرعت عملکرد یک ارزیابی کرده تا مردم نیز بدانند کدام اپراتور یا اپراتورها تنها تا مرحله فروش در کنار کاربرانشان نبوده و تا انتها به آنها خدمات صحیح و لازم را می‌دهند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.