تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

February 2, 2015
12:30 دوشنبه، 13ام بهمنماه 1393
کد خبر: 67130

شرکت زوهو کسب و کارهای کوچک و متوسط را به استفاده از راهکارهای CRM تشویق می‌‏کند

شرکت زوهو (Zoho)، یکی از عرضه‌‏کنندگان راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در آمریکا قصد دارد با تقویت قابلیت یکی از محصولات رایگان خود در این حوزه، کسب و کارها را به استفاده از این راهکارها تشویق کند.
به گزارش وب‏سایت destinationcrm، شرکت زوهو قصد دارد با افزایش قابلیت‏‌های یکی از راهکارهای رایگان خود در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری، کسب و کارهای کوچک و متوسط را به استفاده بیشتر از این راهکارها تشویق کند. شرکت زوهو قبلاً این راهکار را برای ۳ کاربر در هر کسب و کار به صورت رایگان عرضه می‏‌کرد، اما حالا به ۱۰ کاربر اجازه استفاده رایگان داده است.
افزودن یک ماژول جدید برای مدیریت فایل که امکان به اشتراک‏‌گذاری ایمن اسناد فروش را ممکن می‌‏سازد، از جمله قابلیت‏‌های جدیدی است که زوهو به این راهکار افزوده است. زوهو قابلیت‏‌های امنیتی جدیدی نیز به این راهکار افزوده است که متصدیان آی‌تی کسب و کارها به کمک آنها خواهند توانست دسترسی کارکنان به این راهکارها را با سهولت بیشتری مدیریت کنند. افزایش تعداد پرونده‏‌ها و پروفایل‏‌های مشتریان به ۲۵ هزار عدد و یکپارچه‏‌سازی با دیگر اپلیکیشن‏‌های زوهو نیز از جمله دیگر قابلیت‏‌هایی است که به این راهکار افزوده شده است.
شرکت زوهو از طریق عرضه این قابلیت‏‌ها می‏‌کوشد جای پای راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری خود در بازار کسب و کارهای کوچک و متوسط را محکم‌‏تر کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.