رگولاتوری

February 3, 2015
10:35 سه شنبه، 14ام بهمنماه 1393
کد خبر: 67165

درششمین دوره جشنواره ستاره های فناوری ایران صورت می‌گیرد/ تقدیر ازشرکت‌های دانش بنیان حوزه فاوا

ششمین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری ایران با هدف یادآوری و نمایش اعتبار فعالان این حوزه با معرفی برترین‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و روباتیک برگزار می‌شود.
به گزارش ستاد خبری– رسول عبداللهی دبیر ششمین دوره جشنواره ستاره‌های فناوری اظهار داشت: در این دوره از جشنواره علاوه بر معرفی برترین‌‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و روباتیک، از شرکت‌های دانش بنیان این حوزه‌ها نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.
دبیر جشنواره ستاره‌های فناوری ایران خاطر نشان کرد : با توجه به اهمیت موضوع حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های دانش بنیان و رسیدن این طرح‌ها به مرحله تجاری‌سازی، اقدامات بسیار مهمی از سوی نهادهای مربوطه به خصوص معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام شده است .
وی در ادامه افزود : با توجه به اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح‌های دانش بنیان،  براساس تصمیم شورای سیاست‌گذاری جشنواره مقرر شد تا در این دوره، از شرکت‌های دانش بنیان موفق که با هدف توسعه فناوری و پیشرفت اقتصادی کشور گام برداشته‌اند به نحو شایسته‌ای تقدیر شوند.
عبداللهیادامه داد: برگزاری جشنواره ستارههای فناوری طی پنج سال گذشته تجربه گرانقدری بود تا میزبانی فعالان و بزرگان حوزه فناوریو درخشش ایشان، روشنی بخش راه مجموعههای جوان باشد. 
دبیر جشنواره ادامه داد: جشنواره ستارههای فناوری تنها جشن فرش قرمز حوزه فناوری کشور به شمار می رود و از این رو طی برگزاری 5 دوره گذشته به خوبی مورد توجه رسانهها و فعالان این حوزه قرار گرفته است. بازخورد رسانهای برگزاری این جشنواره از اسفند سال 1388 تا به امروز در تمام فرصتهای تبلیغاتی تلویزیونی – مکتوب و اینترنتی دریافتکنندگان نشان ستاره فناوری به تکرار نمایش داده شده است.برگزاری جشنواره ستارههای فناوری با مدیریت شرکت عصرفناوری اطلاعات و ارتباطات ICTAGE ؛ با حمایت سازمان فناوری اطلاعات وسازمان نظام صنفی رایانهای کشور به انجام میرسد.
گفتنی است : گروه بندی موضوعی نامزدها بشکل ذیل اعلام شده است:
به طور کلی نامزدهای مورد نظر در جشنواره ستارههای فناوری ایران در چهار گروه فناوری اطلاعات –فناوری ارتباطات – فناوری روباتیک –  دانش بنیان دستهبندی میشوند. در این دستهبندی از ارایهدهندگان کالا، خدمات، نوآوریها، چهرههای نامدار و همچنین آیندهسازان فناوری کشور تقدیر بعمل خواهد آمد. علاقمندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند اخبار را از طریق وب سایت جشنواره در آدرس www.tstars.ir پیگیری نمایند.
ردیف فناوری اطلاعات فناوری ارتباطات فناوری روباتیک دانش بنیان
1 کالا و خدمات کالا  و خدمات هوش مصنوعی طرح تجاری
2 خدمات نرم افزاری خدمات ارزش افزوده تیم روباتیک پژوهش
3 وب و فضای مجازی خدمات دسترسی به اینترنت روبات اختراع
4 محتوای الکترونیکی صنایع مخابرات    
5 خدمات و راهکارها      
6 بانکداری و تجارت الکترونیکی      
7 دولت الکترونیکی      
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.