رگولاتوری

February 5, 2015
16:00 پنجشنبه، 16ام بهمنماه 1393
کد خبر: 67228

تولیدکنندگان نرم افزارهای کاربردی نسل ۳ و ۴ تلفن همراه حمایت می شوند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه تولیدکنندگان نرم افزارهای کاربردی نسل سه و چهار تلفن همراه حمایت می شوند، گفت: مزیت این تلفن ها استفاده از دیتا برای رفع نیازهای مختلف است.
محمود واعظی که در راس هیئتی صبح دوشنبه وارد استان سمنان شده، پس از استقبال مسئولان و مردم برای ادای احترام به گلزار شهدای گمنام رفت و پس از آن ضمن حضور در سالن مدیریت بحران استانداری در نشستی با نخبگان و فعالان حوزه فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه این وزارتخانه از تولیدکنندگان فاخر محتوا و نرم افزارهای کاربردی برای نسل سه و چهار تلفن همراه حمایت می کند اظهار داشت: مزیت تلفن های نسل سه و چهار استفاده از دیتا برای رفع نیازهای مختلف است.
 
وی با تاکید بر اینکه اگر این نرم افزارهای کاربردی (اپلی کیشن) نباشد کار مهمی انجام نشده، عنوان کرد: تحقق این مهم نقش بسزایی در تحقق دولت الکترونیک دارد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به وجود دانشگاهیان توانمند و نیز شرکت های دانش بنیان در استان سمنان اظهار داشت: از ایجاد پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سمنان حمایت می شود.
 
واعظی در خاتمه گفت: در سازمان تنظیم مقررات برنامه ای در حال تدوین و نهایی شدن است تا درصدی از درآمد به این شرکتها تعلق گیرد.
 
مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان در خلال این نشست با بیان اینکه وزیر در مراسم افتتاح پروژه های ارتباطی استان در سالن یاد گار امام خمینی (ره) شرکت خواهد کرد اظهار داشت: سخنرانی علیرضا خسروی رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، سخنرانی محمد وکیلی استاندار و سخنرانی محمود واعظی ارتباطات و فناوری اطلاعات از جمله برنامه های این مراسم است.
 
ایرج کارخایی افتتاح نمادین در زیر ساخت و نشست خبری مقام عالی وزارت ارتباطات که در شرکت ارتباطات زیرساخت مخابرات استان سمنان برگزار می شود را از جمله برنامه های سفر یک روزه واعظی در استان سمنان بر شمرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.