تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

February 8, 2015
12:05 یکشنبه، 19ام بهمنماه 1393
کد خبر: 67310

SAP مجموعه نرم‌افزاری Business Suite را بازآفرینی کرد

شرکت SAP امیدوار است نسخه جدید نرم‌افزار Business Suite را به صورت ویژه برای سیستم HANA عرضه کند و با این کار سازگاری با ابزارهای جدید مبتنی بر فضای ابری و پلتفورم حافظه‌ای HANA را سرعت بخشد.
 
یکی از مهم‌ترین اقدامات برای شرکت‌های نرم‌افزاری بزرگ از جمله SAP، اوراکل و مایکروسافت ارائه نوعی از ابزارهای مبتنی بر فضای پردازش ابری است که ضمن استقرار جدید، نرم‌افزارهای کنونی را نیز از بین نمی‌برند.
 
شرکت SAP یک گام تازه در این مسیر برداشته است و برای رسیدن به هدف مذکور نسخه جدید نرم‌افزار محبوب Business Suite را عرضه کرده است.
 
«بیل مک‌درموت» مدیرعامل SAP این محصول را با نام SAP S/4HANA معرفی کرد و از آن به عنوان "یک پلتفرم نوآورانه" یاد کرد که "برای عصر دیجیتال بازآفرینی شده" و البته، بر این مسئله تاکید کرد طی 25 سال گذشته این بزرگترین محصول تولید شده در این شرکت بوده است.
 
شرکت SAP گزینه‌های مبتنی بر فضای پردازش ابری، پیش-فرض و با قابلیت استقرار چندگانه را پیش‌روی مشتریان خود قرار داده است تا آنها به آسانی بتوانند با یک رابط کاربری واحد و پایدار وارد فضای ابری شوند و از تمامی گزینه‌ها بهره ببرند.
 
لازم به ذکر است که این محصول جدید بلندپروازی‌های SAP برای استفاده از داده‌های موجود روی پلتفورم حافظه‌ای HANA را نیز عملی می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.