تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

February 11, 2015
12:03 چهارشنبه، 22ام بهمنماه 1393
کد خبر: 67375

بهترین اولترابوک‌ها از ۳ تا ۴میلیون‌تومان

اولترابوک نسلی از خانواده‌های لپ‌تاپ است که اواخر سال۲۰۱۱ توسط شرکت اینتل معرفی و ثبت شد. این کامپیوترهای قابل‌حمل، ویژگی‌هایی همچون وزن و ضخامت بسیار کم، سرعت بوت‌شدن بالا، اندازه کوچک و عمر باتری زیاد نسبت به لپ‌تاپ‌ها را دارا هستند. اولترابوک‌ها دسته‌بندی جدیدی از کامپیوترها هستند که بین لپ‌تاپ و تبلت قرار می‌گیرند. کارایی و قدرت را از لپ‌تاپ و ظرافت و سبک‌وزنی را از تبلت‌ها به ارث برده‌اند و تعریف جدیدی به نام اولترابوک وارد بازار شده است. وزن اولترابوک‌ها باید کمتر از هزارو300گرم باشد و باتری آنها باید حداقل پنج‌ساعت در حال کار مداوم دوام بیاورد. صفحه‌نمایش بزرگ‌تر از ۱۳اینچ، ضخامت کمتر از ۲۰میلیمتر و دارابودن حافظه SSD از دیگر خصلت‌های اولترابوک‌ها است. اولترابوک‌ برای کسانی مناسب است که به‌دنبال یک لپ‌تاپ نازک و سبک با سیستم‌عامل ویندوز و قیمت مناسب می‌گردند. ما سعی کرده‌ایم تا بهترین اولترابوک‌هایی که این روزها با حدود سه‌تاچهارمیلیون‌تومان می‌توانید بخرید را برایتان فهرست کنیم.
 
Apple MacBook Air 2014
مک‌بوک‌ایر یک اولترابوک از سری محصولات اپل است که در رده لپ‌تاپ قابل‌حمل جای می‌گیرد. این لپ‌تاپ از مک‌او‌‌اس استفاده می‌کند. نسل جدید MacBook Air در دومدل ۱۱ و ۱۳اینچی تولید و عرضه شده‌اند. این محصول هم‌اکنون با رنج قیمت سه‌میلیون‌و950 تا چهارمیلیون‌و150هزارتومان در بازار به فروش می‌رسد.
 
ASUS UX32LN
اولترابوک UX32LN یکی از آخرین اعضای خانواده Zenbook است که در سال۲۰۱۴ روانه بازار شد. تقریبا تمامی اولترابوک‌های Zenbook از پردازنده‌های ولتاژ پایین کمپانی اینتل و پردازنده‌های گرافیکی کمپانی Nvidia استفاده می‌کنند. این محصول هم‌اکنون با رنج قیمت سه‌میلیون‌و850هزار تا سه‌میلیون‌و950هزارتومان در بازار به فروش می‌رسد.
 
Sony VAIO Fit Multi flip 14A
این دستگاه‌ برای کاربرانی طراحی شده‌ که به‌دنبال لپ‌تاپی باریک و سبک بوده که بتوانند از آن به‌عنوان تبلت نیز استفاده کنند. این محصول هم‌اکنون با رنج قیمت سه‌میلیون‌و600هزار تاسه‌میلیون‌و850هزارتومان در بازار به فروش می‌رسد.
 
Lenovo Flex 2
اولترابوک‌ لنوو فلکس‌دو مناسب همه کاربرانی است که نیاز به دستگاهی برای استفاده‌های عمومی و روزمره دارند و درعین‌حال بدشان نمی‌آید تا از بازی‌های کامپیوتری لذت ببرند. لنوو فلکس‌دو با چرخش ۳۰۰درجه‌ای خود از حالت لپ‌تاپ به حالت ایستاده تغییر شکل می‌دهد و شما می‌توانید از صفحه لمسی آن استفاده کنید. این محصول هم‌اکنون با رنج قیمت سه‌میلیون‌و200هزار تا سه‌میلیون‌و500هزارتومان در بازار به فروش می‌رسد.
 
ASUS UX303LN
این محصول در ادامه فروش موفق اولترابوک Zenbook UX302 این شرکت طراحی شده است. تقریبا تمامی اولترابوک‌های Zenbook از پردازنده‌های ولتاژ پایین کمپانی اینتل و پردازنده‌های گرافیکی کمپانی Nvidia استفاده می‌کنند. این محصول هم‌اکنون با رنج قیمت سه‌میلیون‌و950 تا چهارمیلیون‌و150هزارتومان در بازار به فروش می‌رسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.