تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

February 14, 2015
15:12 شنبه، 25ام بهمنماه 1393
کد خبر: 67484

ال‌جی دستگاه واقعیت مجازی برای G3 عرضه کرد

شرکت ال‏جی هفته گذشته از ارائه VR for G3 برای کسانی که گوشی تلفن همراه هوشمند G3 را خریداری می‏کنند خبر داد. 
واقعیت مجازی G3 با Google Cardboard کار می‏کند و کاربران گوشی G3 را قادر می‏کند تا بتوانند از گستره وسیعی از اپلیکیشن‏ها و بازی‏های سازگار با واقعیت مجازی که ازGoogle Play دانلود می‏کنند استفاده کنند.
بر خلاف سایر وسایل واقعیت مجازی که با پردازنده‏ها و نمایشگرهای خود طراحی شده‏اند، VR for G3 از قابلیت‏های صوتی و تصویری G3 برای ارائه گزینه‏ای سبک‌تر و راحت‌تر بهره می‏برد. به لطف نمایشگر Quad HD این گوشی، VR for G3 به‌منظور انتقال تجربه واقعی‌تر واقعیت مجازی قادر است تصاویری شفاف‌تر و باکیفیت بیشتر ارائه کند.
VR for G3 از قابلیت اختصاص طراحی کلید پشت ال‏جی بهره می‏برد. در طراحی VR for G3 همچنین از تمامی قابلیت‏های بلندگوی یک وات با Boost AMP برای افکت‏های صدایی رساتر و شفاف‌تر برای تطبیق با تصاویر گویا استفاده شده است. برای تجربه‏ای شخصی، VR for G3 می‏تواند با هدست‏های بلوتوث نظیر LG Tone Infinim™ ترکیب شود تا لذت تکنولوژی بی‏سیم کاملا احساس شود. طراحی VR for G3 بر پایه طرح اولیه Google Cardboard است وVR for G3 به‌صورت آنلاین برای طرفداران تکنولوژی‏های عمومی خانگی در دسترس خواهد بود. حلقه مغناطیسی نئودیمیم روی کناره‏های VR for G3 با حسگر ژیروسکوپ مغناطیسی G3 کار می‏کند تا اپلیکیشن‏ها انتخاب شوند و بتوان بدون لمس صفحه نمایش صفحات را ورق زد. 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.