امینت

تلفن همراه

February 14, 2015
22:52 شنبه، 25ام بهمنماه 1393
کد خبر: 67502

بهترین آنتی ویروس‌ها برای اپل

درست به همان اندازه که کامپیوترهای شخصی ممکن است هر لحظه در معرض خطر ورود بدافزارها و ویروس‌ها باشند، موبایل‌ها نیز با این خطر مواجه‌اند و لازم است هر یک از کاربران یکی از برنامه‌های آنتی‌ویروس را روی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های خود نصب کنند.
 
با توجه به قابلیت‌های رو به افزایش تلفن‌های هوشمند و محبوبیت تبلت‌ها، بسیاری از کاربران حجم بالایی از اطلاعات خود را برروی این دستگاه‌های کوچک و جیبی حمل می‌کنند و این امر فرصت جدیدی را در اختیار هکرها و یا ویروس‌ها قرار می‌دهد که به راحتی به این اطلاعات دسترسی پیدا کرده و یا تلفن‌های هوشمند را تحت کنترل خود بگیرند و آن را از کار بیندازند.
 
وب‌سایت The Fuse Joplin با اشاره به این موضوع لیستی از بهترین آنتی‌ویروس‌های طراحی شده برای تلفن‌ها و تبلت‌های اپل را منتشر کرده‌است که با استفاده از آن‌ها کاربران این گونه دستگاه‌ها میتوانند با امنیت بیشتری در فضای مجازی و اینترنت فعالیت کنند.
 
Avira : نسخه‌های متعددی از این آنتی ویروس وجود دارد که علاوه بر آیفون قابل نصب برروی رایانه‌های شخصی با سیستم عامل ویندوز نیز هست.
 
این آنتی ویروس جلوی ورود بدافزارها و فعالیت آن‌ها در تلفن و یا تبلت فرد را می‌گیرد و علاوه بر آن با شناسایی کاربر اجازه دزدی اطلاعات فرد را نیز به نرم‌افزارهای مختلف نمی‌دهد.
 
McAfee: این آنتی ویروس یکی از قوی‌ترین برنامه‌ها در زمینه مقابله با بد افزارها به حساب می‌آید که در واقع جلوی فعالیت هرگونه بد افزار، ویروس و حتی اشکالات برنامه‌های نصب شده در آیفون را می‌گیرد.
 
این آنتی ویروس که به طور مداوم به روزرسانی می‌شود از جمله برنامه‌های بود که در سال 2014 بیشترین تعداد دانلود را داشت.
 
Avast: این برنامه یک آنتی‌ویروس شناخته شده‌ است که علاوه بر محافظت از موبایل و تبلت اپل در مقابل ویروس‌ها و بدافزارها از این دستگاه‌های هوشمند در مقابل وب‌سایت‌های ناامن در فضای اینترنت نیز محافظت می کند.
 
Norton Security: این برنامه پیش‌تر به عنوان یک آنتی ویروس برای کامپیوترهای شخصی با سیستم عامل ویندوز شناخته می‌شد اما امروز به عنوان یک آنتی ویروس موبایلی توانسته است جایگاه خود را محکم‌تر کند.
 
آنتی ویروس نورتون در صورت دزدیده شدن تلفن همراه، برای صاحب موبایل و یا هر کسی که در اطراف شخص سارق قرار دارد یک صدای آژیر پخش می‌کند.
 
در کنار این چهار اپلیکیشن آنتی ویروس برتر برای تلفن‌ها و تبلت‌های ساخت کمپانی اپل برنامه‌های مشابهی از جمله Lookout mobile security و WaveSecure ، Antivirus Detective ،‌ Virus Barrier نیز وجود دارد که هر کدام با قابلیت های منحصر به فردی از دستگاه‌های هوشمند در مقابل فعالیت‌های هکری و بدافزارها محافظت می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.