امنیت

فناوری اطلاعات

February 21, 2015
12:41 شنبه، 2ام اسفندماه 1393
کد خبر: 67669

گواهینامه سطح میانی امنیت eset به ایران اعطاء شد

شرکت eset  با 25 سال سابقه در ارائه راهکارها و محصولات امنیتی اعلام کرد، با بررسی های صورت گرفته از کارشناسان فنی نماینده این کمپانی در ایران و همچنین گسترش استفاده از محصولات و راهکارهای امنیت سایبری eset در ایران، به منظور ارتقاء سطح کاربری محصولات امنیتی گواهینامه پشتیبانی سطح میانی را به پرشیسیس خاورمیانه اعطاء کرده است.
این گواهی نامه که در زمینه آموزش و ارائه خدمات فنی براساس استانداردهای eset است، تنها به نمایندگان interprise داده می شود. این گواهی نامه به نماینده ایست در ایران اجازه می دهد تا بدون نیاز به حضور نمایندگان شرکت مادر به آموزش راهبری کنسول مدیریت، شناخت تهدیدها، نحوه برخورد با مخاطرات و مدیریت کاربران بپردازد. این در حالیست که پیشتر برای آموزش در چنین سطحی نیاز به حضور کارشناسان فنی آن کمپانی در ایران بود که منجر به صرف هزینه های بالا و تاخیر در ارتقاء سطح دانش امنیتی نسبت به دیگر کشورها می شد.
لازم به ذکر است این سطح دسترسی یکی از مهم ترین سطوح فنی در میان شرکت های امنیتی به حساب می آید که در آینده می تواند به افزایش بار علمی و دانش فنی مقابله با تهدیدهای امنیتی در داخل کشور کمک کند. 
درباره ESET :
نرم افزارهای امنیتی و ضدویروس ESET ترکیبی از مدیریت قدرتمند ، کاربری آسان و عملکرد موثر در تشخیص و پیشگیری از آلودگی ها را به بیش از 100 میلیون کاربر در جهان ارائه می دهند. مهم ترین ویژگی این نرم افزارامنیتی علاوه بر دقت بالا در پیشگیری ، تشخیص و نابودی تهدیدها، سرعت بالای آن است که باعث محبوبیت این نرم افزار میان کاربران شده است. دلیلی که اغلب کاربران برای عدم استفاده از آنتی ویروس ها دارند، کند شدن پردازش سیستم های کامپیوتری هنگام استفاده از یک نرم افزار امنیتی است. ESET با برطرف کردن این معذل توانسته است نگرانی کاربران از کاهش سرعت کامپیوترشان را برطرف سازد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.