سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

February 28, 2015
10:02 شنبه، 9ام اسفندماه 1393
کد خبر: 67864

شرکت ال‌جی با راهبرد DUAL PREMIUM در راه رهبری بازار تلویزیون‌های پریمیوم

این راهبرد بر روی محصولات جدید تلویزیون با کیفیت تصویر تمرکز کرده است.
شرکت ال‌جی الکترونیکس امروز از محصولات تلویزیون جهانی 2015 خود در سئول رونمایی کرد و همزمان راهبرد DUAL PREMIUM خود را برای تمرکز بر روی بازار تلویزیون پریمیوم معرفی کرد. با راهبرد DUAL PREMIUM و با تلویزیون‌های OLED، شرکت ال‌جی جایگاه رهبری خود در بازار تلویزیون‌های پریمیوم را حفظ می‌کند در حالی‌که به طور همزمان در حال افزایش اندازه تلویزیون‌هاست که این اقدام امکانات بیشتری را به تلویزیون‌های PRIME UHD می‌افزاید.
 
سطح جدیدی از نمایشگرها با رنگ‌هایی کامل و مشکی تمام عیار
شرکت ال‌جی از خط تولید جدید تلویزیون‌های OLED شامل مدل‌های 55، 65 و 77 اینچ با صفحات تخت و منحنی رونمایی کرد. این شرکت همچنین مفهوم ABCD را برای تجمیع مزایای فناوری‌های نمایشگر OLED پیشگام این شرکت معرفی کرده است:
Angle [A] (زاویه): تلویزیون‌های OLED ال‌جی تضمین می‌دهند که حتی بینندگانی که خارج از مرکز نشسته‌اند از کیفیت تصویر استثنائی لذت خواهند برد.
Black [B] (مشکی) و Color [C] (رنگی): محصولات OLED ویژگی‌های نمایشی پیشرفته‌ای شامل فناوری انحصاری شرکت ال‌جی WRGB OLED را به خدمت گرفته است. این ویژگی تضمین می‌دهد که تصاویر با رنگ‌هایی زنده و نرخ کنتراست بی‌نهایت و رنگ مشکی تمام عیار تولید می‌شوند.
Design [D] (طراحی): فلسفه طراحی Art Slim شرکت ال‌جی بر روی ایجاد باریکترین تلویزیون تمرکز کرده است در حالی که کلیه اصول زیبائی‌شناسی، سادگی و ظرافت در آن حفظ شده باشد.
شرکت ال‌جی با ترکیب موفق فناوری نمایش ممتاز نمایشگرهای OLED در ماه ژانویه بهترین جایزه نمایشگاه CES را در رسته محصولات تلویزیونی را برنده شد. شرکت ال‌جی انتظار دارد هر چه که محتواهای کیفیت بالا بیشتر در دسترس قرار می‌گیرند، فروش تلویزیون شگفت‌انگیز OLED نیز رشد کند. زیرا بینندگان آگاه برای تماشای این محتواها به دنبال محصولات با کیفیت بیشتر هستند.
تلویزیون PRIME UHD با رنگ‌های زنده
تلویزیون‌های PRIME UHD که یک رده از تلویزیون‌های  ULTRA HDبالاتر قرار می‌گیرند، ویژگی‌هایی نظیر فناوری ColorPrime، روشنایی اولترا، پنل 4K In-Plane Switching (IPS)، و قابلیت Prime Mastering Engine برای ارائه پریمیوم واقعی و تجربه شبه سینمایی دارند. فناوری ColorPrime محدوده رنگ‌هایی را که در نمایشگر نمایش داده می‌شوند را با رنگ‌های فسفری LED تقویت می‌کند و تصاویری واقعی و عمیق ایجاد می‌کند. فناوری روشنایی اولترا روشنایی و تاریکی قسمت‌های مختلف صفحه نمایش را به طور مداوم آنالیز می‌کند تا رزولوشن و روشنایی تصویر را بهبود بخشد. تجهیز شدن با پنل 4K In-Plane Switching (IPS) به تلویزیون این اجازه را می‌دهد تا تصاویر با جزئیات بیشتر در زوایای بصری گسترده ایجاد شود. به علاوه، Prime Mastering Engine تنظیمات تلویزیون برای تقویت کیفیت تصویر به سطح پریمیوم را بهینه می‌کند.
به علاوه، تلویزیون PRIME UHD دارای نمایشگر شگفت‌انگیز UltraSlim Design بسیار باریک 5/8 میلی‌متری است. در حالی که سایر نمایشگرهای هم‌رده رقبایش دارای نمایشگرهایی بین 40 تا 50 میلی‌متر هستند. Auditorium Stand دارای پرداختی فلزی است و این استند با سیستم صدای Harman/Kardon با عملکرد رفلکتور صدا تجهیز شده است.
تجربه شگفت‌انگیز کاربری با webOS 2.0
پلتفرم جدید و هوشمند webOS 2.0 نسخه به روز شده رابط کاربری بسیار موفق شرکت ال‌جی webOS است. webOS 2.0 در ابتدا با شعار «تلویزیون‌ها دوباره ساده می‌شوند» طراحی شده بود تا پیچیدگی را از منوی سیستم کم کند. پیش‌بینی شده بود در شش ماه نخست سال 2015 تلویزیون‌های هوشمند با پلتفرم webOS به آمار یک میلیون فروش برسند.
برایان کوآن، رئیس و مدیراجرائی شرکت لوازم صوتی و تصویری ال‌جی می‌گوید: "ما از معرفی گستره جامع محصولات تلویزیون ممتاز که کیفیت تصویر فوق‌العاده با مفهوم پریمیوم را ارائه می‌کنند هیجان‌زده هستیم. تلویزیون‌های  OLED و PRIME UHD شرکت ال‌جی با کیفت تصویرشان جایگاه این برند را مستحکم می‌کنند."
این شرکت تلویزیون‌های پریمیوم خود را اواخر ماه مارس روانه بازارهای خارجی خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.