رگولاتوری

February 28, 2015
12:23 شنبه، 9ام اسفندماه 1393
کد خبر: 67884

ایران قطب اجرای جایزه کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه و جهان می‌شود

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در اختتامیه چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ICT جمهوری اسلامی ایران گفت: برنامه‌ریزی برای تبدیل شدن ایران به عنوان قطب اجرای این جایزه در منطقه و جهان در دست انجام است.
 
اختتامیه چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (ICTINQA) توسط شرکت ارتباطات زیرساخت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در هتل المپیک برگزار شد.
 
این جایزه کشوری و بر اساس مدل بومی و ملی ارزیابی ایران برای شناسایی واحدهای برتر در زمینه‌های ICT برگزار می‌شود که دارای سطوح گواهینامه اهتمام کیفیت، تقدیرنامه اشتهار به کیفیت یک الی 4 ستاره و تندیس برنزین سیمین و زرین است.
 
جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران هر ساله بر پایه منطق RADAR به شرکت‌ها، بانک‌ها، دانشگاه‌ها و سازمان‌های فعال و مجاز دولتی، خصوصی و تعاونی بر عرصه ICT کشور که متقاضی حضور در این فرآیند باشند اعطا می‌شود.
 
در این مراسم محمود خسروی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد تحولات مثبتی در حوزه کیفییت سرویس‌ها بوده‌ایم و در بخش صنعت ICT موضوع کیفیت به طور جدی مطرح شده است.
 
وی گفت: جایزه ملی کیفیت ICT در  سطح گسترده ابزاری برای رسیدن به کیفیت و در نتیجه توسعه اقتصادی است و از این طریق از کسانی که به کیفیت بها داده‌اند و با خلاقیت و نوآوری منجر به تولید محصول و خدمت ناب و با کیفیت شده‌اند تشکر می‌شود.
 
مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه این جایزه فرصتی مغتنم برای فعالان حوزه ICT کشور در جهت ارزیابی در شناسایی نقاط قوت و ضعف خود است.
 
وی با بیان اهداف این جایزه تصریح کرد: ارتقای سطح کیفیت ارائه خدمات زیربنایی دولت الکترونیک از طریق توسعه و ترویج مدیریت کیفت در بخش ICT و ارتقای توان رقابت‌پذیری بخش ICT  کشور در بازارهای جهانی به عنوان بخش‌های دارای مزایای نسبی فراوان در کشور از اهداف این جایزه است.
 
خسروی یادآور شد: در این دوره 55 متقاضی دولتی و خصوصی حضور داشتند و 20 سازمان برگزیده شناخته شدند.
 
مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی منسجم برای برگزاری جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات در منطقه و بین‌الملل و تبدیل شدن جمهوری اسلامی به عنوان قطب اجرایی این جایزه در دستور کار است تا علاوه بر ایفای نقش محوری برای ایران در این حوزه زمینه ایجاد یادگیری متقابل نیز فراهم شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.