تلفن همراه

گوشی

March 1, 2015
9:25 یکشنبه، 10ام اسفندماه 1393
کد خبر: 67900

با MWC 2015: تصاویری از دو محصول جدید سونی

در آستانه آغاز نمایشگاه MWC 2015 هستیم و اخبار و شایعات در مورد دیوایس هایی که در این نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشته خواهند شد مرتباً به گوش می رسد.
 
از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه کمپانی سونی است که بر اساس اطلاعات منتشر شده در روز های گذشته، حداقل دو دیوایس Xperia Z4 Tablet و Xperia M4 Aqua را در راه خواهد داشت.
 
اخیراً تصاویری از این دو دیوایس توسط XperiaBlog منتشر شده است. همان گونه که در تصویر(در ادامه مطلب) مشاهده می کنید موبایل جدید سونی با طراحی بدنه ای بسیار شبیه به Xperia Z3 ساخته شده است، نسل قبل این محصول یعنی Xperia M2 Aqua نیز با ایده طراحی پرچم دار آن روزهای ژاپنی ها یعنی Xperia Z2 طراحی شده بود.
 
 
با توجه به تصاویر مشخص می شود که هر دو محصول جدید سونی از Android 5.0 Lollipop بهره خواهند برد. متأسفانه سونی پرچم دار جدیدی در میان موبایل های به نمایش گذاشته شده در بارسلون معرفی نخواهد کرد و از طرف دیگر برخی شایعات خبر از ورود موبایل Xperia Z4 به بازار در تابستان آینده می دهند، خبری که البته هنوز از طرف ژاپنی ها تأیید نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.