تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

March 2, 2015
8:40 دوشنبه، 11ام اسفندماه 1393
کد خبر: 67929

با MWC 2015: معرفی ساعت هوشمند Huawei

کمپانی هواوی ساعت هوشمند زیبایی را با نام Huawei Watch در بارسلون به نمایش گذاشته است تا زنگ خطر را برای کمپانی های موتورولا، ال جی و سامسونگ به صدا در آورد.
این محصول جذاب چینی ها اولین ساعت هوشمند با سیستم عامل Android Wear است که از محافظ صفحه نمایش Sapphire Crystal بهره می برد. صفحه نمایش ۱٫۴ اینچی مدور AMOLED آن با رزولوشن ۴۰۰ * ۴۰۰ به لطف تراکم پیکسلی ۲۸۶ppi دقیق تر از رقبای قدری چون Moto 360 و LG G Watch R خواهد بود.
 
 
بدنه فلزی این محصول شبیه به تصاویر منتشر شده از LG Watch Urbane است اما کناره های ظریف آن شباهت هایی به Moto 360 دارد. قطر بیرونی قاب استیل این دیوایس ۴۲ میلی متر بوده و هواوی انواع بند های چرمی و فلزی استاندارد ۱۸ میلی متری را برای آقایان و خانم ها در کنار این محصول آماده کرده است. گفته شده است که این ساعت از ۱۳۰ قطعه تشکیل شده است، ساخت آن ۲۶۰ مرحله داشته که ۱۶۰ مرحله آن توسط دست انجام شده است. حسگر ضربان قلب این ساعت در کنار نرم افزار مربوط به ورزش و سلامتی هواوی در خدمت کاربران خواهند بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.