تلفن همراه

گوشی

March 2, 2015
9:43 دوشنبه، 11ام اسفندماه 1393
کد خبر: 67938

با MWC 2015: سامسونگ: وقت آن رسیده که در معرفی محصولات جدید مکث کنیم

یکی از سوالات مهمی که پس از کنفرانس MWC امسال مطرح شد، عدم معرفی ساعتی هوشمند از سوی سامسونگ بود. یکی از مدیران سامسونگ دلیل این اتفاق را کار بیشتر برای تولید محصولی بی‌نقص‌تر اعلام می‌کند.
 
در حالی که بازار منتظر بود تا سامسونگ در کنار گلکسی اس6 از یک محصول پوشیدنی و به روایتی دقیق‌تر نخستین ساعت هوشمند دوار خود رونمایی کند، چنین اتفاقی رخ نداد.
 
از سال 2013 و معرفی نخستین اسمارت واچ سامسونگ در آن زمان، بازار با فاصله‌های کوتاهی شاهد رونمایی از مدل جدیدی از آن بوده است. این مدل‌ها چنان زیاده بود که حالا در کمتر از دو سال به شش عدد رسیده‌اند!
 
اما شایعاتی جدی از منابع معتبر شنیده می‌شد که سامسونگ قصد دارد از جدیدترین ساعت هوشمند خود موسوم به Orbis در کنگره امسال موبایل بارسلون رونمایی کند.
 
یکی از دلایل عدم این معرفی، ورود محصولات جدیدی همزمان با معرفی این ساعت به بازار است که مهم‌ترین آن ساعت هوشمند اپل است. مدیران سامسونگ این دلیل را رد یا تأیید نکرده‌اند، اما به نظر یکی از دلایل این تصمیم‌گیری همین بوده است.
 
ولی اگر به کلام خود مسئولین سامسونگ استناد کنیم، این شرکت هنوز برای معرفی جدیدترین گجت پوشیدنی‌اش آماده نیست. «یانگ هی لی» یکی از مدیران ارشد بخش بازاریابی سامسونگ امروز در مصاحبه با WSJ گفت که این شرکت "در حال کار بر روی این ساعت است" و قصد دارد محصولی "بی نقص" را روانه بازار کند.
 
وی درباره‌ی سیاست سال‌های اخیر سامسونگ گفت: "ما بیشتر از هر شرکت دیگری در حال معرفی دستگاه‌های مختلف هستیم. وقت آن رسیده که در معرفی محصولات جدید مکث کنیم." وی افزود که "ما محصولاتی بی‌نقص‌تر می‌خواهیم."
 
در نبود سامسونگ، امروز ال‌جی از ساعت «واچ اربین» با قابلیت 4G و هواوی نیز از ساعت هوشمند اندرویدی و زیبای خود رونمایی کرد. اپل واچ هم از ماه آینده وارد بازار خواهد شد. صبر برای تولید یک محصول بی‌نقص‌تر تا چه مدت زمان خواهد برد، مشخص نیست، اما زمان برای ارائه یک ساعت هوشمند حرفه ای و متفاوت از سوی سامسونگ فرا رسیده است.
منبعWS
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.