باندپهن

باندپهن ثابت

March 2, 2015
22:24 دوشنبه، 11ام اسفندماه 1393
کد خبر: 67950

مخابرات تهران موفق به دریافت تقدیرنامه اشتهار کیفیت شد

شرکت مخابرات استان تهران در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، موفق به دریافت تقدیرنامه اشتهار یک ستاره کیفیت در راستای ارایه خدمات تلفن ثابت و دیتا شد. 
مراسم اختتامیه چهارمین دوره فرآیند جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران  شنبه نهم اسفند ماه سالجاری در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.
 در این مراسم مهندس خسروی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن تشکر از تمامی کسانی که در دولت الکترونیک فعالیت می‌کنند گفت:‌ الحمدالله سیر جایزه ملی کیفیت سال به سال رو به تعالی است و در این راستا شرکت‌های بزرگ و کوچک علاقه مند شدند از این مسیر برای رشد و تعالی خود استفاده کنند. 
وی افزود:‌ وقتی یک محصولی با کیفیت ارایه شود مطمئناً خروجی و منافع آن به همان سازمان، شرکت، مشتریان و ذینفعان آن سازمان برمی‌گردد. 
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد:‌ این جایزه یک نماد است برای تشویق و تقدیر سازمان‌ها و شرکت‌ها و لازم است سازمان‌های مختلف از این فرصت‌ها برای رسیدن به یک وضعیت مطلوب در ارایه سرویس و همچنین ارایه خدمت بهتر و در نهایت جلب رضایت و کسب منافع بیشتر استفاده کنند. 
مهندس خسروی یادآور شد : اگر بخواهیم در دنیای امروز که دنیای رقابت است حضور داشته باشیم راهی به جز مسیر کیفیت و ارتقای هرچه بیشتر خود نداریم. 
گفتنی است در حاشیه مراسم مهندس صیدی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران مبنی بر نقش شرکت مخابرات استان تهران در رشد و توسعه صنعت آی تی کشور ، به فعالیت‌های شرکت مخابرات و همچنین برنامه‌ریزی ریزی‌های آتی اشاره کرد و اظهارداشت: به دلیل اینکه شرکت مخابرات استان تهران از بستر و زیرساخت‌های لازم برای ارایه سرویس به دیگر اپراتورها برخوردار است، قطعاً‌ نقش تأثیرگذار و بسزایی در بهبود کیفیّت و ارتقای فعالیت‌های عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور خواهد داشت. 
مهندس صیدی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر مقوله مشتری‌مداری افزود:‌ با توکل به ‌خدای متعال بنا داریم در سال 94 به مشتری‌مداری و ارتقای کیفیّت خدمات و سرویس های مخابراتی و ارتباطی متمرکز سازیم. 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.