تبلت

تلفن همراه

March 4, 2015
9:27 چهارشنبه، 13ام اسفندماه 1393
کد خبر: 68017

با MWC 2015: با Xperia™ Z4 Tablet جدید Sony سرگرمی تبلت به نهایت می‌رسد

از تجربهٔ مشاهدهٔ عالی بر روی درخشان ترین نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی با کیفیت 2K در بین تبلت‌های پیشرو لذت ببرید
عملکرد سریع باورنکردنی با ماندگاری باتری پیشرو در صنعت (تا ۱۷ ساعت بازپخش ویدیو) و پردازشگر فوق سریع هشت‌هسته‌ای و ۶۴ بیتی Qualcomm® Snapdragon™ 810 استاندارد جدیدی را در طراحی تبلت وضع می‌کند.  سبک‌ترین (۳۸۹ گرم مدل Wi-Fi / ۳۹۳ گرم مدل LTE) و نازک‌ترین (۶٫۱ میلی‌متر) تبلت ۱۰ اینچی در جهان۲
لوازم جانبی نوآورانه و قابلیت‌هایی برای تجربهٔ بی‌همتا به شیوهٔ لپتاپ
 
بارسلونا، کنگرهٔ جهانی موبایل، ۲ مارس ۲۰۱۵
Sony Mobile Communications  (“Sony Mobile)امروز Xperia™ Z4 Tablet، سبک‌ترین و نازک‌ترین تبلت ۱۰ اینچی جهان۲ را معرفی کرد. تبلت زیبای Xperia Z4 Tablet که یک تبلت شگفت‌انگیز و قدرتمند Android است، به لطف درخشان ‌ترین نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی با کیفیت 2K در بین تبلت‌های پیشرو۱ و ماندگاری باتری طولانی (تا ۱۷ ساعت بازپخش ویدیو) بهترین تجربهٔ سرگرمی را در بین محصولات هم‌رده‌اش ارائه کرده و همهٔ عملکردهای قابل‌حملی را که برای سرگرمی و زندگی پرمشغله به آن‌ها نیاز دارید برآورده می‌کند.
دنیس فان‌شی، قائم مقام ارشد و رئیس فروش و بازاریابی در Sony Mobile Communications گفت: «ما می‌خواستیم براساس موفقیت به دست آمده از تبلت‌های پیشین، همهٔ مشخصه‌های کیفی مورد علاقهٔ مصرف‌کنندگان در Xperia Z2 Tablet را گرفته و آن‌ها را در Z4 Tablet ارتقاء دهیم.» وی افزود: «مصرف‌کنندگان هنگامی که نوآوری ارزشی واقعی را به زندگی‌شان می‌آورد، آن را به بهترین شکل ارج می‌نهند. بنابراین ما Z4 Tablet را با دقت صنعتگری کرده و تک‌تک جنبه‌های آن را بررسی کردیم تا پاسخگوی پرخواسته‌ترین سبک‌ زندگی باشد. Xperia Z4 Tablet شیک و سبک و در عین حال به‌طور شگفت‌انگیزی قدرتمند است و با سرگرمی متمایز و قابلیت‌های بهره‌وری هوشمند، تبلت خارق‌العاده‌ایست که کاملاً با سبک زندگی روزمرهٔ شما منطبق می‌شود.»
 
 
تجربه‌های سرگرمی ارتقاء یافته- هرکجا که هستید
Xperia Z4 Tablet به فناوری‌ها و تجربه‌های Sony که در بین شرکت‌های هم‌رده بهترین است، به خود می‌بالد و موجب حصول اطمینان از لذتی بی‌رقیب از سرگرمی در حال حرکت بدون فدا کردن قابلیت‌های اصلی، می‌شود. Z4 Tablet دارای درخشان ‌ترین نمایشگر ۱۰٫۱ اینچی با کیفیت  2Kدر بین تبلت‌های پیشرو۱ بوده و حتی در فضای روباز و زیر نور مستقیم آفتاب،  تجربهٔ مشاهده‌ای عالی را ارائه می‌کند و به شما اجازه می‌دهد در هر کجا که بخواهید از فیلم‌ها و خاطره‌انگیز‌ترین کلیپ‌های ویدیویی‌تان با وضوحی خارق‌العاده لذت ببرید. 
کیفیت عالی تصویر نیازمند کیفیت عالی صدا برای برابری با آن است. بنابراین Xperia Z4 Tablet به بلندگوهای جلویی استریوی قدرتمند برای جلوهٔ صوتی عمیق و فراگیر مجهز شده است. زمانی‌که در حرکت هستید و هدفون را متصل می‌کنید، Xperia Z4 Tablet نوع و سبک هدفونتان را تشخیص داده و به‌طور خودکار تنظیمات را مطابق با آن برای داشتن صدای بهینه تغییر می‌دهد. فناوری پیشروی صوتی Sony به شما اطمینان می‌دهد که هیچ ضرب‌آهنگی را از دست نمی‌دهید. صدای با وضوح بالا صداهای با فرکانس بالا را با جزئیاتی شگفت‌آور برای داشتن صدایی با کیفیت استودیو، بازتولید می‌کند.  DSEE HXTM ارتقاء وفاداری صدای آهنگ‌ها به صدای اصلی را پردازش کرده و کیفیتی نزدیک به صدای با وضوح بالا را ارائه می‌کند. Xperia Z4 Tablet  برای زمان‌هایی که به مسدود کردن سروصدای مزاحم محیط نیاز دارید، از حذف نویز دیجیتالی پشتیبانی می‌کند و برای گوش دادن بی‌سیم به صدای باکیفیت، کودِک LDACTM جدید Sony داده‌ها را سه برابر کارآتر از Bluetooth انتقال می‌دهد.
Xperia Z4 Tablet به دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی دارای فناوری‌های پیشروی Sony برای عکس‌هایی در هر شرایط نوری و دوربین جلویی ۵٫۱ مگاپیکسلی با زاویهٔ عریض مجهز شده است که برای سلفی گرفتن و تماس‌های ویدیویی فوق‌العاده بوده و از قرار داشتن شما در کادر تصویر اطمینان می‌دهد.
در هر جایی از خانه که هستید با PS4™ Remote Play۳ به بازی‌های موردعلاقهٔ PlayStation® 4 خودتان ادامه دهید. تنها کافیست Xperia Z4 Tablet را با استفاده از شبکهٔ Wi-Fi خانگی به PS4 متصل کنید و از کنترل‌کنندهٔ بی‌سیم DUALSHOCK®4 استفاده کنید و مطمئن شوید که هیچ لحظه‌ای از هیجان را از دست نخواهید داد- در هر اتاقی که باشید.
به منظور سرگرم نگه‌داشتن شما همهٔ کاربران Xperia Z4 Tablet از دسترسی طلایی به Xperia Lounge بهره‌مند خواهند شد که جهان سرگرمی‌های Sony را در دستان شما قرار می‌دهد. به مسابقه‌ها و پیشنهادهای اختصاصی دسترسی داشته باشید؛ در بین نخستین کسانی باشید که برنامه‌های جدید را امتحان می‌کنند و از جدیدترین فیلم‌ها، قسمت‌های سریال‌های تلویزیونی و موسیقی ارائه‌شده با دستگاهتان لذت ببرید.
سرعت و عملکرد بالا
Xperia Z4 Tablet به پردازشگر فوق سریع هشت‌هسته‌ای و ۶۴ بیتی Qualcomm® Snapdragon™ 810۵ مجهز است. بنابراین می‌توانید سریع‌تر مرور کنید و تجربهٔ گرافیکی بهینه‌شده‌ای را روی نمایشگر شگفت‌انگیز با کیفیت 2K دریافت کنید. چه از مدل Wi-Fi استفاده کنید یا 4G LTE انجام هم‌زمان چند کار در حال حرکت آسان ‌شده است. فایل‌های ضمیمهٔ ایمیل را در چند ثانیه دانلود کنید و از پخش جریانی ویدیو بدون وقفه و بارگیری ناخواسته لذت ببرید و با حافظهٔ داخلی ۳۲ گیگابایتی فضای بسیار زیادی برای همهٔ فایل‌های مهم موجود است.
Xperia Z4 Tablet چه در هنگام استفاده برای کار و چه سرگرمی، عملکردی بسیار قدرتمند ارائه می‌کند. ماندگاری آن برای بازپخش ویدیو تا ۱۷ ساعت، بدون شک تأثیرگذار است و می‌توانید با تنها یک‌بار شارژ باتری در طول مسیر نیمی از دنیا به تماشای فیلم  بنشینید. حتی می‌توانید با حالت Battery STAMINA از Sony که به منظور افزایش ماندگاری باتری‌تان عملکردهای پس‌زمینه را زمانی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید، خاموش می‌کند، از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفادهٔ بیشتری ببرید و بدون نگرانی از تمام شدن باتری، تمام روز را به ایمیل زدن، وبگردی و اجرای هر تعداد برنامه‌ای که می‌خواهید، بگذرانید. 
 
امنیت و بهره‌وری برتر
از دفتر کار فرار کنید و با صفحه‌کلید سبک Bluetooth مدل BKB50 کسب‌کارتان را با خودتان ببرید. این صفحه‌کلید شکاف اختصاصی برای Xperia Z4 Tablet داشته و اتصال به آن را تشخیص می‌دهد، شیک و ارگونومیک است و قابلیت کج شدن قابل تنظیم بین ۰ تا ۱۳۰ درجه را داراست، امکان ورود آسان متن را دارد و مجهز به پد لمسی مشابه لپتاپ است. علاوه بر این Xperia Z4 Tablet به خروجی چاپگر و پروژکتور برای تکمیل تجربه‌ای مشابه لپتاپ مجهز است. این تبلت را با کیف محافظ باریک وسبک SCR32 با دو زاویهٔ متغیر برای تایپ آسان یا مشاهده بر روی تبلت، استفاده کنید.
با برنامه‌های پیشرفتهٔ ایمیل، تقویم و دفترچه‌تلفن Xperia  که امکان همگام‌سازی با Microsoft® Exchange ActiveSync® (EAS)  را دارند،  از هر کجا کار کنید و از برنامه‌های ویژهٔ کسب‌وکار انجمن Android استفاده کنید. Xperia Z4 Tablet با بهره‌گیری از پروتکل‌های امینتی اینترنت، VPN و Wi-Fi  دارای مکانیزم‌های اثبات‌شدهٔ امنیت دستگاه برای ایمن نگه‌داشتن داده‌های محرمانهٔ‌تان است.  برای تکمیل قابلیت‌های آن از بلندگوی هوشمند BSP60 با قابلیت اتصال تک‌لمسی استفاده کنید که همراه ایده‌آلی قابل حمل برای برقراری تماس‌های کنفرانسی، گرفتن اطلاعات و دریافت اعلان‌های تلفن تنها با استفاده از فرمان‌های صوتی است و به شما کمک می‌کند به آسانی چند کار را هم‌زمان انجام دهید.
طراحی نازک و شیک، در نهایت سبکی
Xperia Z4 Tablet با صنعتگری واقعی Sony با تخصصی مثال‌زدنی و توجه به جزئیات طراحی شده است و نازک‌ترین و سبک‌ترین تبلت ۱۰ اینچی جهان است. این تبلت تنها با ۶٫۱ میلی‌متر ضخامت و وزنی کمتر از ۳۹۳ گرم (۳۸۹ گرم مدل Wi-Fi / ۳۹۳ گرم مدل LTE) به‌طور شگفت‌آوری سبک و قابل حمل است. از این رو می‌توانید آن را به راحتی در تمام طول روز با خود حمل کنید و به آسانی آن را درون کیفتان قرار دهید. Xperia Z4 Tablet که با گوشه‌هایی از جنس فولاد ضدزنگ و شیشهٔ معدنی صنعتگری شده است، به همان زیبایی عملکردش است.
رتبه‌بندی IP68 ضدآب و نفوذناپذیر در برابر گرد و غبار Xperia Z4 Tablet از دوام آن اطمینان داده و آن را برای استفادهٔ روزانه در هر شرایطی ایده‌آل می‌سازد. چه در زیر باران در زمان بین جلسات باشید یا در کنار استخر لم داده باشید. به عنوان ظریف‌کاری دیگری در طراحی، رابط USB بدون درپوش است که اتصال و شارژ کردن آن را آسان و راحت می‌کند.
Xperia Z4 Tablet در مدل‌های 4G LTE و Wi-Fi از ژوئن ۲۰۱۵ در جهان عرضه می‌شود.
برای مشخصات کامل Xperia Z4 Tablet ، از صفحهٔ زیر دیدن کنید:
www.sonymobile.com/global-en/products/tablets/xperia-z4-tablet/specifications
 
۱بر اساس نتایج آزمایش روشنایی صفحه‌نمایش Sony Xperia™ Z4 Tablet در مقایسه با تبلت‌های پیشرو با نمایشگر 2K: Amazon Kindle Fire HDX (۸٫۹ اینچ)، Apple iPad Air 2، Microsoft Surface Pro 3، Samsung Galaxy Tab S (۱۰٫۵ اینچ) و Samsung Galaxy Tab S (۸٫۴ اینچ). این نمایشگر توسط Strategy Analytics به عنوان نمایشگر 2K پیشتاز (وضوح دست‌کم ۲۰۴۸ x ۱۰۸۰ پیکسل) در تبلت‌هایی با نمایشگر بزرگ‌تر از ۸ اینچ و کمتر از ۱۱ اینچ مشخص شد. تحقیق توسط Strategy Analytics در ۲۹ ژانویهٔ ۲۰۱۵ انجام گرفت. برای اطلاعات بیشتر از این صفحه دیدن کنید: www.sonymobile.com/testresults/
۲ بر اساس مشخصات منتشر شده برای ۶۳۰ تبلت با اندازه‌ای بین ۱۰ تا ۱۰٫۹۹۹ اینچ. Sony Xperia Z4 Tablet ۶٫۱ میلی‌متر ضخامت داشته و وزنش تنها ۳۸۹ گرم (فقط WiFi) یا ۳۹۳ گرم (متصل/ LTE) است. مشخصات توسط سرویس SpecTRAX متعلق به Strategy Analytics در ۲۳ ژانویهٔ ۲۰۱۵ مورد تأیید قرار گرفته است. برای اطلاعات بیشتر از این صفحه دیدن کنید: www.sonymobile.com/testresults/
۳این عملکرد بر روی Sony Xperia Z3 Dual،‏ Z3 Compact ،  Z3 Tablet Compact و Z4 Tablet در دسترس است. سیستم PS4،‏ DUALSHOCK®4، Sony Entertainment Network و اینترنت پرسرعت مورد نیاز است. برخی از بازی‌ها ممکن است از این قابلیت پشتیبانی نکنند.
۴ Xperia Z4 Tablet  با رعایت چند دستورالعمل ساده در برابر نفوذ گردوغبار محافظت شده و ضدآب است: همۀ روکش‌ها محکم بسته باشند؛ نمی‌توانید تلفن هوشمند را در عمقی بیشتر از ۱٫۵ متر و تا مدت بیش از ۳۰ دقیقه زیر آب نگه دارید و آب هم باید شیرین باشد. استفادهٔ  گاه‌به‌گاه در استخرهای کلردار مجاز است به شرطی که پس از استفاده با آب شیرین آب‌کشی شود. آب دریا و آب شور مجاز نیست. سوءاستفاده و استفادهٔ نادرست از دستگاه ضمانت را باطل می‌کند. این تلفن دارای رتبه‌بندی محافظت در برابر نفوذ IP65 و IP68 است. برای اینکه ببینید این به چه معناست و برای اطلاعات بیشتر  این صفحه را ببینید: www.sonymobile.com/durability لطفاً توجه داشته باشید که Xperia Z4 Tablet  دارای درگاه USB بدون درپوش برای اتصال و شارژ تلفن هوشمند شماست. در صورتی که تلفن در معرض آب قرار گیرد،درگاه USB باید پیش از شارژ کاملاً خشک شود.
۵ پردازشگر Snapdragon 615 محصول Qualcomm Technologies, Inc. (QTI) است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.