تلفن همراه

گوشی

March 4, 2015
9:44 چهارشنبه، 13ام اسفندماه 1393
کد خبر: 68018

با MWC 2015: Sony با Xperia™ M4 Aqua استاندارد جدیدی برای تلفن‌های هوشمند ردهٔ متوسط وضع می‌کند

چیزهای بیشتری ثبت کنید- با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی قدرتمند، دیافراگم F2.0  و حالت هوشمند خودکار فوق‌العاده، تنها ببینید و عکس بگیرید
بیشتر لذت ببرید- طراحی منحصر‌به‌فرد Sony، تلفن هوشمندی ضد‌آب۱ با درگاه شارژ microUSB بدون درپوش، آماده برای شرایط گوناگون زندگی؛ Xperia M4 Aqua در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز مایل به زرد و نقره‌ای در دسترس خواهد بود.
چیزهای بیشتری به دست آورید- نخستین تلفن هوشمند هشت‌هسته‌ای ۶۴ بیتی Sony مجهز به پردازشگر Qualcomm® Snapdragon™ 615 با 4G LTE یکپارچه‌شده، Android 5.0 Lollipop و دو روز ماندگاری باتری۲
در دسترس از بهار ۲۰۱۵ در ۸۰ کشور و از طریق ۱۰۰ اپراتور در جهان با قیمتی در حدود ۲۹۹ یورو۳
 
 
بارسلونا، کنگرهٔ جهانی موبایل، ۲ مارس ۲۰۱۵
Sony Mobile Communications ‏(“Sony Mobile) امروز با معرفی Xperia™ M4 Aqua، تلفن هوشمندی که پیشگامی Sony در دوربین، طراحی، باتری و عملکرد را به ردهٔ قیمتی‌ای دست‌یافتنی می‌آورد، بر استراتژی دستگاه‌های ردهٔ متوسطش تمرکزی دوباره کرد.
دنیس فان‌شی، قائم مقام ارشد و رئیس فروش وبازاریابی در Sony Mobile Communications گفت: «Xperia M4 Aqua نمایانگر تمرکز نوشدهٔ ما بر دستگاه‌های ردهٔ متوسط بدون چشم‌پوشی از هیچ‌یک از قابلیت‌های مهم است. این تلفن هوشمند با ارائهٔ پرطرفدارترین قابلیت‌های متمایزی که توسط سری  Xperia Z ما مشهور شده‌اند، مانند توانمندی‌های دوربین، باتری با ماندگاری دو روز و ضد‌آب بودن، گزینه‌ها و قیمتی را به این بخش از بازار می‌آورد که هیچ محصولی به آسانی توان برابری با آن را ندارد.»
ببینید و عکس بگیرید- تصاویری عالی بدون زحمت
دوربین پشتی شگفت‌انگیز ۱۳ مگاپیکسلی Xperia M4 Aqua به حسگر Exmor RS™ برای موبایل Sony با دیافراگم بزرگ F2.0 و حساسیت ISO 3200 مجهز شده است. فناوری دوربین‌های دیجیتال جمع‌وجور قدرتمند این تلفن هوشمند و حالت هوشمند خودکار فوق‌‌العاده تعامل‌هایتان با دستگاه را ساده کرده و برای داشتن عکس‌هایی زنده در شرایط کم‌نور یا با نور پس‌زمینهٔ شدید در هر بار، به‌طور خودکار تا ۵۲ حالت گوناگون را تشخیص می‌دهد. 
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هم درست مانند دوربین پشتی به لنزی با زاویهٔ عریض با میدان دید ۸۸ درجه مجهز بوده و کسی را در تصویر از قلم نمی‌اندازد. قابلیت رتوش چهره هم به شما اجازه می‌دهد تا اصلاحات و ظریف‌کاری‌های جالبی را به عکس‌هایتان اضافه کنید.قابلیت پرطرفدار ویرایش سلفی در کنار مجموعهٔ کامل از پیش نصب‌شدهٔ برنامه‌های دوربین Xperia شامل بقیهٔ برنامه‌های محبوب قرار گرفته است؛ عکس صدادار کلیپ‌های کوتاهی را به عکس‌هایتان اضافه کند و سازندهٔ فیلم هم به‌طور خودکار عکس‌ها و ویدیوهایتان را به کلیپ‌های ۳۰ ثانیه‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل می‌کند که گردآوری خاطرات یا اشتراک‌گذاری روی شبکه‌های اجتماعی را بسیار آسان و سریع می‌کند.
طراحی‌شده برای شیوهٔ زندگی شما- ظریف‌کاری در طراحی سخت‌افزار و رابط کاربری، با  Android 5.0 Lollipop
Xperia M4 Aqua با صنعتگری در تمام جزئیات ساخته شده و با نمایشگری از جنس شیشهٔ آبدیده و بدنهٔ خوش‌ترکیب ۱۳۶ گرمی ضدآب (دارای رتبه‌بندی IP65/8) که برای داشتن درگاه شارژ بدون درپوش microUSB مهندسی مجدد شده و امکان استفادهٔ انعطاف‌پذیر را در هر کجا که هستید فراهم می‌آورد، ظاهری ممتاز را ارائه‌ می‌کند.
 
Xperia M4 Aqua در رنگ‌های کلاسیک مشکی و سفید و همچنین رنگ‌های تازهٔ قرمز مایل به زرد و نقره‌ای۳ در دسترس خواهد بود. Sony همان اصول ظریفی را که در طراحی سه‌بعدی Android 5.0 Lollipopاستفاده شده در حفظ رویکرد ساده‌گرایانه به رابط کاربری، تعامل‌ها و برنامه‌های داخلی، به‌کار گرفته است.
Xperia M4 Aqua با Xperia Lounge نقره‌ای با ظاهری جدید ارائه می‌شود که برنامه‌ها، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار،سرگرمی، پیشنهادها و شگردهای سفارشی را در طول چرخهٔ عمر محصول ارائه می‌کند. به عنوان بخشی از این امکانات، امکان لذت بردن از کلیپ‌های فیلم و قسمت‌های سریال‌های تلویزیونی۴به عنوان جایزه را از طریق برنامهٔ Privilege Plus Movies۵خواهید داشت.
کارهای بیشتری را در مدت طولانی‌تری انجام دهید و به اهداف بیشتری دست پیدا کنید- نخستین تلفن هوشمند هشت‌هسته‌ای ۶۴ بیتی Sony مجهز به پردازشگرQualcomm® Snapdragon™ 615۶ با 4G LTE یکپارچه‌شده و تا دو روز ماندگاری باتری
در حالی‌که عده‌ای ناچار به استفاده‌های کوتاه‌مدت از تلفن‌های هوشمندشان در روزهای طولانی هستند، با ماندگاری دو روزهٔ Xperia M4 Aqua که نیاز به شارژ مداوم را از بین می‌برد، شما چنین نیازی نخواهید داشت. اگر این میزان ماندگاری هم برایتان کافی نیست، حالت Battery STAMINA را فعال کنید تا چگونگی مصرف باتری‌تان بهینه شود و از حالت Ultra STAMINA برای فعال نگه داشتن عملکردهای اصلی تلفنتان به مدت یک‌هفته، استفاده کنید.
پشتیبان این توازن عملکرد و قدرت، پردازشگر Qualcomm® SnapdragonTM 615 است که به واحدهای CPU هشت‌هسته‌ای ۶۴ بیتی، پردازش چندرسانه‌ای پیشرفته و مودم یکپارچه‌شدهٔ 4G LTE مجهز است. می‌توانید به لطف پردازشگر Snapdragon 615 از دسترسی بی‌وقفه به محتوایXperia Lounge خودتان لذت ببرید، سریع‌ترین دانلود اخبار و اطلاعات را تجربه کنید، مسیرتان را با استفاده از نقشه‌ها پیدا کنید، ایمیل‌ها را بررسی و ارسال کنید، تنها در چند لحظه به دوستان و اعضای خانودهٔ‌تان عکس بفرستید و از پخش جریانی بدون اختلال فیلم و موسیقی در حال حرکت نهایت استفاده را ببرید.
Xperia M4 Aquaاز بهار ۲۰۱۵ در ۸۰ کشور و از طریق ۱۰۰ اپراتور در جهان با قیمتی در حدود ۲۹۹ یورو در دسترس خواهد بود. 
صدای شیک- با هدست Bluetooth® استریو مدل SBH70
Sony همچنین هدست شیک و زیبایBluetooth® استریو مدل SBH70 را نیز معرفی کرد، هدست بی‌سیم مقاوم در برابر آبی۷ که برای صدای باکیفیت تنظیم شده‌است. SBH70 که با استفاده از سیلیکون بادوام ساخته شده است، در پنج رنگ زنده به بازار عرضه خواهد شد. بنابراین می‌توانید رنگ آن را با بقیهٔ وسایل شخصی‌تان ترکیب و جور کنید. طراحی پوشش جالب آن به‌گونه‌ایست که امکان استفاده در گردن و شانه بدون جلب توجه را فراهم کرده و مدیریت موسیقی وتماس‌ها و فرمان‌های صوتی به آسانی قابل دسترسی و استفاده هستند.
برای اطلاعات کامل محصول، از صفحهٔ زیر دیدن کنید:
https://www.sonymobile.com/global-en/products/phones/xperia-m4-aqua/specifications
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.