March 7, 2015
10:36 شنبه، 16ام اسفندماه 1393
کد خبر: 68115

شفیعی: ضرورت ایجاد بستر مناسب برای جذب شرکت‌های جوان و فعال در اتاق

غلامرضا شفیعی کاندیدای مورد حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در مورد اهداف و برنامه‎های خود برای شرکت در هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران گفت: بسترسازی برای جذب شرکت‌های جوان و فعال که جزو سرمایه‌های کشور محسوب می‎شوند و همچنین پیگیری و مطالبه حقوق اعضای اتاق در داخل و خارج از مرزهای ایران از مهم‎ترین اهدافی است که دنبال می‎کنم.
 
شفیعی افزود: از دیگر برنامه‌هایم شفاف‌سازی در تمام امور بازرگانی و فعالیت‎های اتاق بازرگانی و هموار کردن مسیر استفاده از امکانات و تسهیلات برای همه تجار، کارآفرینان و فعالان بخش‌خصوصی است.
وی با تاکید بر اینکه باید برای جذب شرکت‎های جوان و فعال بسترسازی مناسب صورت گیرد، گفت:
 احداث صندوق کارآفرینی می‎تواند در این زمینه کارایی بسیار زیادی داشته باشد که در اتاق بازرگانی می‎توان آن را محقق کرد. در عین حال شرکت‌های بسیار جوانی در زمینه‌های مختلف به خصوص فناوری اطلاعات تاسیس شده‌اند که هنوز زیر چتر حمایتی اتاق نیستند. عضو کانون کارآفرینان توسعه‎گرا افزود: بها دادن به شرکت‌های تخصصی و ایجاد شور و نشاط در بین اعضا با استفاده از امکانات و ابزارهای موجود در اتاق و دولت با بهبود فضای کسب و کار و ایجاد فرصت برابر و توزیع مناسب تسهیلات و اعتبارات از اهدافی است که دنبال خواهم کرد.  وی در مورد دیگر برنامه‌هایش گفت: ایجاد تحول و توسعه اقتصادی در راستای افزایش تولید ناخالص ملی و افزایش صادرات در راستای تحول در نظام بهره‎وری مقابله و مبارزه با فساد اقتصادی و جلوگیری از رانت و رانت‎خواری دیگر اهداف و برنامه‌هایی است که با حضور در اتاق انجام خواهم داد. شفیعی که به دلیل ساخت مجتمع کامپیوتر پایتخت و مراودات با صنف رایانه از حمایت فعالان اقتصادی حوزه فناوری اطلاعات نیز در اتاق برخوردار است، با اعلام اینکه با شعار شفافیت و ایجاد فرصت برابر پیش به سوی ایرانی سربلند در این دوره از انتخابات شرکت کرده‌ام، گفت: زمان آن رسیده تا چهره‌های جدید با تفکرات نو وارد اتاق شوند تا اتاق دوباره پویایی خود را به دست آورد.
وی افزود: اتاق بهترین مکان برای فعالان اقتصادی بخش‌خصوصی است تا دغدغه و مشکلات تجار ایرانی  را به درستی به گوش مسوولان برسانند، اما در این خصوص کوتاهی شده است.
وی همچنین گفت: درحال حاضر به طور مستقیم در امور بازرگانی کالاهای کامپیوتری فعالیت نمی‎کنم، اما مراودات بسیاری با فعالان این صنف دارم و از نزدیک به مسایل و مشکلاتشان واقفم. 
این کاندیدای اتاق بازرگانی تهران اضافه کرد: در گفت‌وگو با آقای سعیدی نایینی یکی از چهره‌‎های آشنای صنف فناوری اطلاعات، وقتی او با رزومه فعالیت من در بخش‌های مختلف آشنا شد،  پیشنهاد داد تا کتابی در مورد فعالیت‎هایم نوشته شود یا فیلمی ساخته شود تا جوانان از آن برای پیشرفت کسب و کارشان استفاده کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.