تلفن همراه

گوشی

March 7, 2015
20:42 شنبه، 16ام اسفندماه 1393
کد خبر: 68139

گلکسی A7، به بزرگی 5/ 5 اینچ و به نازکی 3/ 6 میلی‌متر

شرکت سامسونگ اخیرا گوشی هوشمند هشت‏ هسته ‏ای‌اش را با عنوان گلکسی A7 روانه بازار ایران کرده است که در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‏های این گوشی می‌پردازیم.
گلکسی A7 از نسل چهارم مخابرات یا 4G پشتیبانی می‏کند که سرعت بسیار خوبی برای گشت و گذار در اینترنت را دارد. این گوشی مانند مدل قبلی A5 بدنه فلزی دارد و با ابعاد 151×76.2×6.3 و 141 گرم وزن، بسیار سبک و نازک است اما به راحتی نمی‌توان با یک دست با این گوشی کار کرد. در این گوشی می‏توان دو سیم‌کارت نانو و یک رم میکرو اس‌دی قرار داد. در سمت راست دکمه خاموش و روشن کردن و دو درگاه یکی برای سیم اصلی و یکی هم برای سیم دوم و رم قرار دارد، در سمت چپ هم شاسی کم و زیاد کردن صدا و در پایین دستگاه هم درگاه یواس‌بی و هد فون جای گرفته است.
 
                             
 
صفحه نمایش 5/ 5 اینچی این دستگاه با تفکیک 16 میلیون رنگ و تراکم ppi401 تصویر خوبی را با رزولوشن 1920×1080 به نمایش می‏گذارد. همچنین برای محافظت از این صفحه نمایش از گورلیا گلس 4 استفاده شده است.
این گوشی با پردازشگر 5/ 1 گیگاهرتزی و 2 گیگابایت رم انتظار شما را از سرعت به خوبی برآورده می‌کند. همچنین دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی است و قابلیت اضافه کردن رم میکرو اس‌دی تا ظرفیت 64 گیگابایت را دارد. اما برخلاف انتظار طرفداران با سیستم عامل اندروید 4/ 4 به بازار عرضه شده است.
دوربین اصلی این دستگاه 13 مگاپیکسل است که عکسی با رزولوشن 3096×4128 می‏گیرد. همچنین دارای فیلمبرداری فول اچ‌دی و سرعت 30 فریم در ثانیه است. 
دوربین جلوی دستگاه هم 5 مگاپیکسل است. از امکانات دوربین می‌توان به حالت عکاسی سلفی، تشخیص چهره و موقعیت مکانی اشاره کرد.  دستیار صوتی سامسونگ یا همان Svoice در این مدل نیز حضور دارد که البته کامل نبودن آن باعث دلسردی کاربر می‏شود زیرا میزان دستورات آن بسیار محدود است و مانند رقبایی همچون سیری نیازهای روزمره را برآورده نمی‌کند.
وایرلس گلکسی A7 دارای Wifi Direct و Hotspot است، به همراه بلوتوث ورژن 4 و NFC. همچنین دارای جی‌پی‌اس کلاس A و رادیو اف‌ام است.
باتری 2600 میلی آمپری این دستگاه برای 17 ساعت مکالمه و 54 ساعت حالت آماده باش کافی است که برای این دستگاه زمان مناسبی است. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.