تلفن همراه

گوشی

March 8, 2015
9:19 یکشنبه، 17ام اسفندماه 1393
کد خبر: 68152

اچ تی سی خبر مهمی برای هوادارنش دارد

اخیرا عکس هایی در فضای مجازی لو رفته که گفته می شود به HTC One M9 Plus تعلق دارند. این موبایل احتمالا نسخه بهتری از پرچمدار HTC One M9 است که مجهز به یک نمایشگر ۵٫۲ اینچی با رزلوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ یا مدیاتک هشت هسته ای (بسته به منظقه) و یک اسکنر اثر انگشت خواهد بود.
 
علیرغم انتظارها، این تلفن هوشمند در کنگره جهانی موبایل امسال رونمایی نشد، با این همه باید به اطلاع تان برسانیم که زمان زیادی تا معرفی آن باقی نمانده.
 
 
 
امروز گزارشی از این کمپانی تایوانی منتشر شد که حاوی گفته های جیسون مکنزی رئیس دفتر آمریکای آن است که اعلام داشته تا اواخر این ماه خبر مهمی را منتشر خواهند کرد.
 
این مقام ارشد حرفی از ساخت یک تلفن هوشمند جدید به میان نیاورد، اما گفته شده که این خبر در مورد راهی باشد، که کمپانی مذکور قصد دارد برای متمایز نمودن خود از اپل و سامسونگ در پیش بگیرد.
 
با وجود آنکه انتظار می رود این اطلاعیه در مورد ارائه امکانی جدید در محصولات اچ تی سی باشد تا یک تلفن هوشمند تازه، با در نظر داشتن اطلاعات و عکس های اخیر لو رفته از  HTC One M9 Plus پیش بینی مان این است که زمان رونمایی از یک موبایل پیشرفته از این کمپانی فرا رسیده باشد.
 
جیسون مکنزی می گوید: زمانی که به این پرچمدار نگاه می کنم [M9]، برترین دستگاه ساخته شده تا به امروز را پیش چشمانم می بینم. اما این نقطه توقف ما نخواهد بود چراکه در اواسط یا اواخر ماه مارس خبر مهمی را در رابطه با تمایزمان با سامسونگ و آیفون منتشر خواهیم کرد و به این ترتیب مشکلات زیادی رفع خواهند شد.
 
به نظر می آید که این روزها، ارائه نسخه برتری از یک پرچمدار، به راهکاری برای حل مشکلات شرکت ها بدل شده باشد. برای مثال، اپل آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس را دارد. سامسونگ به گلکسی S6 و S6 Edge می بالد و حتی شیائومی هم Mi Note و Mi Note Pro را در لیست محصولاتش دارد.
 
بنابراین،انتظار نمی رود که رونمایی از HTC One M9 Plus واقعا اچ تی سی را از رقبایش متمایز کند، مگر اینکه تایوانی ها چیز دیگری را در آستین داشته باشند.
 
زمانی که شرکت ها رقبای زیادی برای خود دارند، یکی از روش ها برای متمایز شدن از بقیه تبلیغات است و این یکی از حوزه هایی است که خود اچ تی سی تأیید کرده که در آن ضعف دارد.
 
اما اینکه یک کمپانی بداند ضعف دارد و تلاش در رفع آن نماید، دو مقوله جدا هستند. شرکت مورد بحث چند هفته پیش اعلام کرد که حضورش را در شبکه های اجتماعی تقویت خواهد کرد و این در حالی است که تاکنون نشانه ای از این موضوع دیده نشده.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.