تلفن همراه

گوشی

March 8, 2015
12:19 یکشنبه، 17ام اسفندماه 1393
کد خبر: 68166

لو رفتن اطلاعات نسخه احتمالی از تلفن هوشمند LG G4 با شماره مدل H818

جدیدترین پرچمدار الجی علیرغم تمامی انتظارها در کنگره جهانی موبایل امسال رویت نشد و سامسونگ و اچ تی سی نیز با غنیمت شمردن فرصت به وجود آمده و رونمایی از گلکسی S6 و گلکسی S6 Edge با بدنه های آلومینیومی شان و همچنین One M9 که تغییرات زیادی در آن حاصل نشده بود، در مرکز توجه بازدیدکنندگان و رسانه ها قرار گرفتند.
 
حالا که دو رقیب اصلی این شرکت هر آنچه در آستین داشتند را رو کردند، نوبت به الجی رسیده تا در رویداد مهمی که قرار است در اواسط فروردین ماه برگزار گردد، حسابی خبرساز شود.
 
 
 
خبری که الجی قصد انتشارش را طی یک ماه آینده دارد قطعا باعث شگفتی بسیاری خواهد شد و حالا بر اساس تصویری از تست مرورگر که در سایت MyLGPhones منتشر گشته، احتمال وجود نسخه ای از تلفن هوشمند G4 با شماره مدل H818 بیش از هر زمان دیگری تقویت شده است.
 
براساس اطلاعاتی که در سایت مذکور منتشر گشته، این دستگاه می تواند نسخه ای از G4 باشد که برای آسیا ساخته شده و با مدل جهانی اش فرق دارد، با این همه، قطعات داخلی آن احتمالا در همه نقاط دنیا یکی خواهد بود، پس بگذارید نگاهی بیاندازیم به این اطلاعات.
 
نخست اینکه شماره مدل محصول را می دانیم و در کنار آن اطلاعات دیگری هم در مورد رزلوشن نمایشگرش در اختیار داریم.
 
تلفن هوشمند LG-H818 احتمالا درست مانند پرچمدار سال قبل این کمپانی یعنی G3 دارای یک نمایشگر QuadHD با رزلوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است اما برخی از قطعات داخلی آن برای بهبود عملکردش تغییر یافته اند.
 
آنچه امروز در خبرها منتشر گشته این است که دستگاه مورد بحث عملکرد بسیار خوبی را در یک تست HTML5 برای نسخه ۳۸ مرورگر کروم از خود به نمایش گذاشته.
 
این تلفن هوشمند که از نسخه ۵٫۱ اندروید موسم به آبنبات چوبی بهره می برد، موفق شد که از مجموع نمره ۵۵۵، امتیاز ۵۱۰ را کسب کند. همین که جدیدترین موبایل الجی از تازه ترین آپدیت اندروید بهره می برد، به خودی خود خبر بسیار مهمی به شمار می رود.
 
سال گذشته این کمپانی کره ای با آرامش تمام، پرده ها را از روی G3 کنار زد و امسال نیز از انتشار هر نوع خبری که به G4 مرتبط باشد در کنگره جهانی موبایل خودداری کرد تا مطمئن شود که پرچمدار جدیدش بیشترین میزان توجه را به خود جلب می کند و رونمایی محصولات رقیب، تأثیری بر این مسأله ندارد.
 
این بدان معناست که G4 احتمالا تا اواسط اردیبهشت ماه سال جدید وارد بازار خواهد شد. نکته دیگر اینکه تلفن های گلکسی سامسونگ و One M9 باید همچنان منتظر بمانند تا جدیدترین نسخه عاری از باگ آبنبات چوبی را دریافت کنند و سپس روانه بازار گردند، این در حالی است که پرچمدار جدید الجی از ابتدا همراه با همین ورژن عرضه می گردد و همین موضوع یک امتیاز مهم برای آن محسوب می گردد.
 
 
 
بیشتر بخوانید : https://digiato.com/article/2015/03/08/%d9%84%d9%88-%d8%b1%d9%81%d8%aa%d9%86-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d9%86%d8%b3%d8%ae%d9%87-%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d9%84%d9%81%d9%86-%d9%87%d9%88/#ixzz3TmxMTSaL
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.