تلفن همراه

گوشی

March 17, 2015
7:27 سه شنبه، 26ام اسفندماه 1393
کد خبر: 68366

تصاویری از Xperia Z4

اکانت تویتر Onleaks اخیراً جای خالی evleaks را پر کرده و تلاشی مستمر در ارائه اخبار و تصاویر دیوایس های معرفی نشده برند های مختلف دارد.
 
 
این بار نوبت به پرچم دار آتی سونی می رسد تا تصاویری که به نظر رسمی و تبلیغاتی می آیند از آن منتشر شود. در این تصاویر موبایل Xperia Z4 از زوایای مختلف قابل مشاهده است و بر اساس آنها نسل حدید اکسپریا Z3 از طراحی OmniBalance شبیه به این دیوایس و اکسپریا Z2 بهره می برد. در قسمت پایین بدنه و نزدیک پورت microUSB پورت ناشناسی دیده می شود که مشخص نیست چه کاربردی خواهد داشت و در خبر مربوطه هم توضیح خاصی در مورد آن داده نشده است.
 
 
گفته شده است که احتمالاً این طراحی نهایی نبوده و تغییراتی هر چند جزئی تا زمان عرضه در آن به وجود خواهد آمد. چیپست Snapdragon 810، صفحه ۵٫۲ اینچی، دوربین ۲۰٫۷ مگا پیکسل و اندروید Lollipop از جمله مشخصات ذکر شده برای این دیوایس هستند.
 
 
 
انتظار می رود که Xperia Z4 در تابستان آینده وارد بازار شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.