سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

March 17, 2015
10:00 سه شنبه، 26ام اسفندماه 1393
کد خبر: 68380

کروم پیکسل گوگل رونمایی شد

chorme pixel.jpg

لپ‌تاپ جدید گوگل نه تنها نسبت به محصول قبلی این کمپانی قدرتمندتر بوده بلکه ارزانتر نیز خواهد بود تا بتواند کاربران بیشتری را به خود جلب کند.
 
کروم بوک پیکسل جدید گوگل از نظر ظاهری و طراحی شبیه به محصول پیشین است اما از نظر سخت‌افزاری ارتقا پیدا کرده تا بتواند معایب یا نقص‌های محصول پیشین را جبران کند.
 
از ویژگی‌های این محصول می‌توان به مواردی مانند Intel Core i5 و ۸ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، رزولوشن ۲۵۶۰×۱۷۰۰ پیکسل، نمایشگر لمسی با نسبت تصویر ۳:۲ را نام برد. گوگل محصول دیگری با نام LS را نیز معرفی کرده که از قابلیت‌های آن می‌توان پردازنده Core i7، حافظه ۱۶ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایتی حافظه SSD را برشمرد.
 
از این مدل به عنوان سریع‌ترین کروم بوکی یاد می‌شود که تاکنون به بازار فناوری عرضه شده است. از دیگر ویژگی‌های کروم بوک پیکسل گوگل می‌توان عمر باتری ۱۲ساعته را برشمرد و با شارژ ۱۵ دقیقه‌ای در حدود ۲ ساعت می‌توان از کروم بوک استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های متفاوتی که به این محصول اضافه شده می‌توان به استفاده از دو پورت USB-C در لپ‌تاپ اشاره کرد که مزایای متفاوتی مانند شارژ باتری، انتقال اطلاعات و داده‌ها با تلویزیون و… را فراهم می‌کند. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.