اپلیکیشن

تلفن همراه

گوشی

March 17, 2015
12:22 سه شنبه، 26ام اسفندماه 1393
کد خبر: 68385

نسخه آزمایشی iOS 8.3 در دسترس کاربران قرار گرفت

اگر همیشه آرزو داشتید که نسخه‌های جدید iOS را قبل از انتشار رسمی آزمایش کنید، این آرزوی شما به واقعیت می‌پیوندد. اپل حالا اجازه می‌دهد تا عموم کاربران نسخه آزمایشی iOS 8.3 را نصب کنند. در روز پنج‌شنبه، اپل اسم وب‌سایت Apple seed خود را به برنامه نرم‌افزار بتای اپل یا Apple beta software program تغییر داد. این تغییر تنها کاری که اپل انجام داد نبود، زیرا هم‌اکنون آی‌او‌اس را در برنامه‌ای در دسترس قرار داده که قبلا تنها مختص OS X بود. اگر مایل به تست کردن نسخه بتای آی‌او‌اس 3/ 8 هستید، باید یک اپل آی‌دی داشته باشید و توافق‌نامه‌ای را که در طول پروسه‌ وارد شدن به سیستم برایتان نمایش داده می‌شود، مطالعه کنید. البته لازم است بدانید که اپل برای این کار به شما پولی پرداخت نمی‌کند. اپل شدیدا پیشنهاد می‌کند که قبل از نصب نسخه‌ بتا، از اطلاعات دستگاه خود در iTunes پشتیبان تهیه کنید. بعد از این کارها نرم‌افزاری را در گوشی خود نصب می‌کنید که کامل نبوده و هنوز نهایی نشده است. تست کردن نسخه‌ بتای سیستم‌عامل زمانی که یک توسعه‌دهنده نباشید، نتایجی را هم به دنبال دارد، مثلا هر اتفاقی ممکن است رخ دهد پس اگر نمی‌دانید که چه کاری انجام می‌دهید، بهتر است که آن را فراموش کنید. بعد از نصب این نرم‌افزار به وب‌سایت appleseed.apple.com/ profile وارد شوید تا پروفایل تنظیمات را دانلود و نصب کنید. 
 
 
تقویم گوگل برای کاربران اپل عرضه شد
خبرگزاری فارس: گوگل سرانجام برنامه تقویم خود را برای کاربران سیستم عامل iOS اپل عرضه کرد تا علاقه‌مندان با مراجعه به App Store آن را بارگذاری کنند. این برنامه در اصل برای آی فون طراحی شده و اگرچه روی آی‌پد هم قابل استفاده است، اما به این منظور بهینه‌سازی نشده است. رابط کاربری این برنامه تفاوت چندانی با نسخه اندروید ندارد و با تمامی برنامه‌های تقویم قابل نصب روی گوشی‌ها و از جمله برنامه‌هایی همچون Exchange و  iCloud سازگار است. این تقویم قرارهای کاری افراد را در قالب یک فهرست و به‌طور پیش‌فرض نمایش می‌دهد. هریک از این قرارها نیز با رنگی خاص مشخص می‌شود.
دیگر امکانات این برنامه تقویم عبارت است از: امکان تنظیم برنامه‌های کاری همراه با عکس و نقشه،  افزودن اطلاعات پروازها، هتل‌ها، کنسرت‌ها، رزرو رستوران‌ها و … که در جی‌میل موجود است، قابلیت تکمیل سریع تقویم با بهره‌گیری از سرویس پیشنهاد هوشمند که نگارش عنوان افراد و اماکن را تسهیل می‌کند، امکان مشاهده تقویم به شیوه‌های مختلف رافراهم می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.