تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

گجت

March 21, 2015
15:23 شنبه، 1ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68425

ساعت هوشمند دوستدار تناسب‌اندام

شرکت فناوری هواوی در کنگره جهانی تلفن‌همراه در بارسلونا اسپانیا از ساعت هوشمند TalkBand B2 رونمایی کرد.
 
ژیروسکوپ و شتاب‌سنج شش‌محور به ویژگی‌های این ساعت هوشمند افزوده شده است. این ساعت به‌عنوان رهگیر تناسب‌اندام، علاوه بر پیگیری کالری‌ها و گام‌های کاربر، به اندازه کافی برای شناسایی نوع فعالیت انجام شده از دوچرخه‌سواری گرفته تا پیاده‌روی و خواب، هوشمند است.
نمایشگر 3/ 0 اینچی این ساعت دارای قابلیت پشتیبانی حرکت بوده و بند آن نیز با برنامه رایگان TalkBand با گوشی‌های دارای سیستم‌عامل اندروید و iOS همگام می‌شود. این ابزار را به‌طور همزمان می‌توان با دو گوشی همسان‌سازی کرد.
باتری TalkBand B2 برای پنج روز به‌کار خود ادامه داده و در حالت آماده به‌کار می‌تواند تا 12 روز دوام بیاورد. بند این ساعت نیز از جنس چرم یا پلاستیک است؛ این محصول به‌زودی با قیمت حدود 150 پوند به بازار عرضه خواهد شد.
 
                             
 
هواوی همچنین در کنگره جهانی تلفن‌همراه در بارسلونا، از هدفون جدیدی رونمایی کرد که علاوه بر ارائه تجربه گوش کردن به موسیقی بدون نیاز به تلفن همراه، به پیگیری گام‌ها و همچنین خواب فرد می‌پردازد.
هدفون TalkBand N1 به‌عنوان یک هدست بلوتوث استریو قابل استفاده بوده و می‌توان آن را با تلفن‌همراه به منظور دریافت تماس‌های تلفنی همگام‌سازی کرد. این هدفون شبیه یک هدفون معمولی است، اما از یک تراشه بلوتوث، شتاب‌سنج و رم داخلی چهار گیگابایتی – معادل 1000 ترانه – برخوردار است. هدفون N1 پس از فعال‌سازی با بلوتوث می‌تواند با برنامه TalkBand با هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS همگام شود، به این معنی که می‌توان از آن برای انجام تماس‌های تلفنی یا پخش موسیقی از تلفن‌همراه استفاده کرد.
برنامه TalkBand از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری در زمان عرضه هدفون به بازار، به پشتیبانی بیشتر از این دستگاه خواهد پرداخت.
از دیگر ویژگی‌های این هدفون‌ می‌توان به ضدآب بودن آن‌ با قابلیت کار برای سه روز مداوم و شارژ شدن به‌وسیله میکرویو‌اس بی اشاره کرد؛ باتری هدفون N1 در حالت آماده به‌کار برای 12 روز و در زمان تماس تلفنی مداوم، پنج ساعت دوام می‌آورد.
این هدفون‌ تا اواخر ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد شد و اگرچه هنوز قیمت رسمی آن اعلام نشده، اما قیمت تقریبی 100 پوند برای این محصول پیش‌بینی شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.