اپراتورها

تلفن همراه

March 21, 2015
17:33 شنبه، 1ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68433

واعظی: همه جاده‌های اصلی کشور دارای پوشش آنتن تلفن همراه هستند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همه جاده‌های اصلی کشور دارای پوشش آنتن تلفن همراه هستند.
محمود واعظی ظهر شنبه در آئین افتتاح محمود واعظی ظهر ضمن تبریک به مناسبت سال ۹۴ اظهار داشت: امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است و امیدواریم با همکاری و همراهی ملت و دولت شاهد توسعه کشور در ابعاد مختلف باشیم.
 
وی افزود: دولت متعلق به مردم است و این دولت هر چه کار دارد از این مردم است و با کمک و همراهی ملت می‌تواند کارهای بزرگی را انجام دهد و امیدواریم سال توام با موفقیت را برای کشور داشته باشیم.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دولت در روزهای تعطیل نیز در مسیر خدمت‌گذاری فعال است، اذعان داشت: کارهای بسیار مهمی توسط دولت در بخش‌های مختلف آغاز شده است و تکمیل این طرح‌ها باعث می‌شود تا شاهد تحول بزرگی در کشور باشیم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در کشور اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌های بسیار مهمی در سال جاری برای این منظور انجام خواهد شد.
 
واعظی با بیان اینکه همه جاده‌های اصلی کشور دارای پوشش آنتن تلفن همراه هستند، اضافه کرد: بخشی از جاده‌های فرعی کشور نیز هم اکنون دارای پوشش مطلوب آنتن تلفن همراه هستند.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطرنشان ساخت: ضریب نفوذ تلفن همراه در کشور ۹۰ درصد است و ۸۰ میلیون تلفن همراه در کشور وجود دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.