اپراتورها

تلفن همراه

March 21, 2015
19:18 شنبه، 1ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68452

جزئیات بسته های تشویقی نوروزی اپراتورها

همزمان با فرا رسیدن سال جدید اپراتورهای ارتباطی کشور به ارائه طرح های تشویقی مختلف پرداخته اند.
 
نوروز امسال اپراتور اول ارتباطی کشور پنج مبلغ مختلف را به عنوان عیدی برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است.
 
بنا بر اعلام سایت همراه اول، در طرح نوروزی این اپراتور که از یکم فروردین تا پایان روز ۱۳ فروردین ۹۴ اجرا می شود، برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری، پس از ثبت نام، یکی از ۵ مبلغ در نظر گرفته شده کاملاً به صورت تصادفی فعال می شود.
 
بر این اساس مشترکان اپراتور اول می توانند در بازه زمانی اعلام شده، در این طرح بصورت رایگان ثبت نام کرده و از عیدی اپراتور اول که بصورت اعتبار داخل شبکه(همراه اول و تلفن ثابت) در نظر گرفته شده، بهره مند شوند.
 
این عیدی به صورت اعتبار داخل شبکه بوده و مشترک می تواند برای مکالمه(داخل شبکه)، پیامک(داخل شبکه) و اینترنت از آن استفاده کند. بدیهی است خرید سایر بسته ها و یا استفاده از سرویس های ارزش افزوده، تماس های رومینگ و خارجه با این اعتبار امکانپذیر نیست.طبیعی است که ثبت نام و دریافت بسته تنها برای یک بار و فقط در ایام نوروز امکان پذیر است.
 
مشترکین همراه اول جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این طرح و اطلاع از روش های فعال سازی می توانند از ابتدای سال جاری به پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.
 
اپراتور دوم ارتباطی کشور نیز اینگونه اعلام کرده که با تخفیف 99درصدی در مکالمات، پیامک رایگان و بسته‌های اینترنت همراه ارزان به استقبال بهار خواهد رفت.
 
ایرانسل از تخفیف تا 99درصدی در تعرفه مکالمات، پیامک رایگان تبریک نوروز، عرضه بسته ویژه 50گیگابایتی نوروزی با قیمت 50هزار تومان، عرضه نیم بهای بسته های اینترنت همراه، عرضه بسته های ترکیبی مکالمه، پیامک، پیام چندرسانه ای و دیتای ویژه نوروز و امکان مکالمه رایگان درون شبکه ای در جشنواره نوروز 94 خود خبر داده است.
 
بر این اساس مشترکان این اپراتور در ایام نوروز امسال و با استفاده از خدمات "جزیره هوشمند ایرانسل" میتوانند تا 99 درصد در تماس های داخل شبکه خود تخفیف دریافت کنند. برای استفاده از تخفیف های هوشمند کافیست مشترکان با شماره گیری کددستوری #1*135* این سرویس را روی خط خود فعال سازی کنند. محاسبه و اعمال تخفیف مکالمه در این سرویس براساس ترافیک شبکه و به صورت هوشمند انجام و میزان تخفیف در ساعات غیر اوج مصرف و در مناطق دارای ترافیک کمتر شبکه، بیشتر محاسبه میشود. اطلاع از میزان تخفیف در ساعت فعلی و ساعت آینده از طریق شماره گیری کد دستوری #0*135* در سراسر ایران ممکن است. همچنین مشترکان با اسفتاده از سیستم پخش سلولی (cell broadcast) هم میتوانند طی ساعات و در مکان های مختلف به صورت خودکار از میزان تخفیف مکالمات منطقه خود مطلع شوند.
 
براساس این گزارش، مشترکان سیم کارت های اعتباری ایرانسل، با فعال سازی طرح "پیام تبریک" از طریق شماره گیری کددستوری #310* و تنها با پرداخت هزار تومان میتوانند تا 15 فروردین هر تعداد که میخواهند پیامک تبریک نوروزی به دیگر مشترکین یرانسل ارسال کنند. همچنین از دوم فروردین مشترکین با خرید هر شارژ حداقل 2هزار تومانی، میتوانند معادل مبلغ شارژ خود در همان روز برای مکالمات ایرانسلی اعتبار هدیه دریافت کنند. این طرح شامل شارژ شگفت انگیز و شارژ خط به خط نمیشود و اطلاع از باقیمانده اعتبار هدیه از طریق کددستوری *141*27# ممکن است.
 
همچنین مشترکان با شماره گیری کد دستوری #11*5*555* و پرداخت 50هزار تومان، میتوانند از بسته 50گیگابایتی اینترنت همراه نسل 2،3 و 4 نوروزی ایرانسل با اعتبار زمانی 15 روز بهره مند شوند.
 
بسته های افزایشی اینترنت همراه ایرانسل به صورت نیم بها شامل بسته 5 گیگابایتی هفتگی با قیمت 17هزار و 500 تومان، 1ماهه 5گیگابایتی با قیمت 20هزار تومان، 10گیگابایتی یک ماهه با قیمت 32هزار و 500 تومان، 20گیگابایتی یک ماهه با قیمت 50هزار تومان، 6گیگابایتی سه ماهه با قیمت 25هزار تومان، 9گیگابایتی سه ماهه با قیمت 32هزار و 500 تومان، 12گیگابایتی 3ماهه با قیمت 37هزار و 500 تومان، 15 گیگابایتی 3 ماهه با قیمت 45هزار تومان، 18گیگابایتی سه ماهی با قیمت 47 هزار و 500 تومانی، 30 گیگابایتی سه ماهه با قیمت 60هزار تومان، 50گیگابایتی سه ماهه با قیمت 75هزار تومان، 70گیگابایتی شش ماهه با قیمت 130 هزار تومان و 100 گیگابایتی 12 ماهه با قیمت 175هزار تومان از طریق شماره گیری کددستوری #555* میسر است.
 
مشترکین در ایام نوروز، با توجه به میزان مکالمه، پیامک و دیتای خود می‌توانند یکی از بسته های ترکیبی مقرون به صرفه نوروزی ایرانسل، شامل بسته 7 روزه 200 مگابایت اینترنت همراه و 200 دقیقه مکالمه ایرانسلی با قیمت 5هزار تومان، بسته 15 روزه شامل 300مگابایت دیتای همراه، 300 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 300پیام چندرسانه ای و 300پیامک فارسی ایرانسلی با قیمت 10هزار تومان، بسته 15 روزه 1000مگابایت اینترنت همراه، 1000 دقیقه مکالمه ایرانسلی، 1000پیام چندرسانه ای و 1000 پیامک فارسی ایرانسلی با قیمت 20هزار تومان، بسته 15 روزه 5هزار مگابایت اینترنت همراه، 5هزار دقیقه مکالمه ایرانسلی، 5هزار پیام چندرسانه ای و 5هزار پیامک فارسی ایرانسلی با قیمت 50هزار تومان، بسته 15 روزه 20هزار مگابایت اینترنت همراه، 20هزار دقیقه مکالمه ایرانسلی، 20هزار پیام چندرسانه ای و 20هزار پیامک فارسی ایرانسلی با قیمت 100هزار تومان را از طریق کددستوری #8*1*2*555* فعال سازی کنند.
 
اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره نوروزی ایرانسل، سرویس جزیره هوشمند، بسته های اینترنت همراه و ترکیبی ایرانسل و خدمات اینترنت نسل 2، 3 و 4 ایرانسل از طریق وبسایت رسمی این شرکت به نشانیwww.irancell.ir قابل مشاهده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.