باندپهن

باندپهن ثابت

March 23, 2015
12:25 دوشنبه، 3ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68468

توصیه‌های ارتباطی به مشترکان مخابرات در سال نو/ شماره‌های ضروری ایام تعطیل

معاون شبکه مدیرعامل شرکت مخابرات اقدامات این شرکت را برای تسهیل ارتباطات در نوروز تشریح کرد.
 
محمدرضا حاجی محمدی در گفت‌وگو با فارس با ارائه توصیه‌هایی درباره تماس‌های لحظه تحویل سال و نوروز، اظهار داشت: در لحظات تحویل سال که حجم بالایی در شبکه تماس‌های مردم برقرار می‌شود (ترافیک بوجود می‌آید) ترجیحا تماس‌های غیرحضوری در ساعات دیگری انجام شود.
 
معاون شبکه مدیرعامل شرکت مخابرات افزود: مشترکان در ارتباطات بین‌المللی به دلیل هزینه بیشتر آن نسبت به ارتباطات شهری در پایان تماس از قطع کامل ارتباط مطمئن شوند.
 
وی همچنین با اشاره به اقدامات شرکت مخابرات ایران برای تسهیل ارتباطات در نوروز، تاکید کرد: به منظور تامین و تسهیل در ارتباطات مردم در ایام نوروز 94 در تمامی استان‌های کشور اعم از درون شهرها و روستاها، مبادی شهرها، راه‌ها،‌ منازل‌، اماکن عمومی و رفاهی، اقدام به پیش‌بینی و افزایش امکانات و ظرفیت ترافیکی شبکه‌ها کرده تا کاربران علی رغم حجم ترافیکی مکالمات در نوروز بتوانند با کمتر مشکل از شبکه‌های مخابراتی و دیتا بهره‌مند شوند.
 
معاون شبکه مدیرعامل شرکت مخابرات افزود: به منظور پاسخگویی به مشترکین و رفع اشکالات و خرابی‌های احتمالی در مراکز اصلی مخابرات استان‌ها به صورت شیفت‌های کاری شبانه روزی و مراکز خدمات تلفنی بر خط همچون مراکز خدمات تلفنی 20117 اعلام خرابی‌های تلفنی برقرار است.
 
وی تصریح کرد: به منظور تسهیل در دسترسی دیتای مشترکین ضمن تامین و افزایش پهنای باند و آدرس‌های IP مورد نیاز ارتباطات دیتای استان‌ها، در کلیه مراکز اصلی دیتای استان‌ها شیفت‌های کاری برای پاسخگویی و رفع مشکلات مشترکین دیتا فعال است.
 
وی ادامه داد: همچنین مراکز خدمات برخط 2020 برای اعلام و رفع خرابی سرویس‌های ارتباطات ثابت و دیتا (BSL) فعال هستند.
 
حاجی محمدی افزود: مراکز اطلاعات تلفنی 118 برای تلفن‌های درون شهرها و 33333333 +(کد استان) برای اطلاعات تلفن‌های شهرستان در دسترس مردم قرار دارد.
 
معاون شبکه مدیرعامل شرکت مخابرات اضافه کرد: مراکز ارتباطات 1818، 2000، 9990 برای خدمات پرداخت‌های غیر حضوری تمامی قبوض، مراکز ارتباطات مردمی 2090 در استان تهران و البرز و 2021 در سایر استان‌ها نیز آماده پاسخ‌گویی به مشترکان است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.