تلفن همراه

گوشی

March 23, 2015
13:44 دوشنبه، 3ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68476

LG G2 چه زمانی اندروید لالی‌پاپ را دریافت خواهد کرد؟

بر اساس توئیتی که توسط ال‌جی هند منتشر شده، کاربران این کشور آپدیت لالی‌پاپ را در سه‌ماهه دوم سال دریافت خواهند کرد.
 
در اواسط ماه ژانویه بود که ال‌جی انتشار اندروید لالی‌پاپ را به شکل رسمی در کشور کره جنوبی آغاز کرد. ولی از آن زمان مدت زیادی گذشته و هنوز خبری از انتشار آن برای دیگر کشورهای دنیا نشده است.
 
امروز ال‌جی هند در توییتی خبر داده که اندروید لالی‌پاپ را در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی (بین 1 آوریل تا 30 ژوئن) برای کاربران این کشور منتشر خواهد کرد. از آنجا که هند نخستین کشوری (غیر از کره جنوبی) است که این آپدیت را دریافت می‌کند، بنابراین می‌توان با اطمینان اعلام کرد که هند تنها کشور دریافت‌کننده این آپدیت در سه‌ماهه دوم نیست و کاربران دیگر مناطق دنیا هم تقریبا در همین بازه‌ی زمانی به این آپدیت دسترسی پیدا خواهند کرد.
 
ال‌جی در قدم نخست لالی‌پاپ را چندین ماه قبل برای پرچمدار کنونی خود یعنی جی3 منتشر کرده بود، اما علیرغم قول داده شده انتشار آن برای جی2 با تاخیر مواجه شده است.
 
گفته می‌شود که ورژن 5.0.2 لالی‌پاپ برای جی2 در نظر گرفته شده و اندروید 5.1 برای جی4 ارائه خواهد شد. بر اساس خبرهای شنیده‌شده، پرچمدار بعدی ال‌جی در ماه آینده معرفی خواهد شد.
 
جی2 دو سال پیش معرفی شد و همچنان از محبوب‌ترین گوشی‌های تولیدی ال‌جی است. این گوشی دارای صفحه نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن 1080×1920 پیکسل، پردازنده اسنپ‌دراگون 800، دو گیگابایت رم، دوربین‌های عقب و جلوی 13 و 2.1 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپرساعتی است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.