سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

April 6, 2015
11:11 دوشنبه، 17ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68685

با پورت USB 3.1 ایسوس از مرزهای سرعت عبور کنید

شرکت ایسوس که همواره در ساخت و طراحی فناوریهای نوین در دنیا پیشتاز است سریعترین و نخستین پورت USB .1 دنیا را معرفی کرد. این فناوری اطلاعات را با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه انتقال میدهند که دو برابر سریعتر از پورتهای USB 3.0 فعلی میباشد.
 
شرکت ایسوس که همواره در ساخت و طراحی فناوریهای نوین در دنیا پیشتاز است سریعترین و نخستین پورت USB .1 دنیا را معرفی کرد. این پورت ها به همراه گروه گسترده ای از مادربوردهای ایسوس به صورت پورت های پیش فرض و همچنین به شکل کارت توسعه ASUS USB 3.1 ارائه میشوند. این نوآوری در ادامه به شکل یک کارت PCIe جدید و یا دو سوکت نوع A و یا نوع C که از قابلیت  سازگاری با کامپیوترهای فعلی برخوردار هستند عرضه خواهند شد.
مادربوردهای ایسوس به همراه پورت USB 3.1 و کارت USB 3.1 ارائه میشوند و اطلاعات را با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه انتقال میدهند که دو برابر سریعتر از پورتهای USB 3.0 فعلی میباشد. تمامی پورتهای USB 3.1 نوع A کاملا با استانداردهای قبلی USB سازگار هستند. این محصول جدید از اواسط ماه فوریه سال جاری میلادی عرضه شده است.
این راه حل جدید از فناوری  USB 3.1 Boost ایسوس برخوردار هستند تا انتقال اطلاعات را سریعتر از گذشته امکانپذیر سازند. سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات از طریق این پورت به ترتیب 854.6 و 863.9 مگابیت بر ثانیه میباشد که صحت این موضوع توسط مهندسین ایسوس مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته است.
به گفته جو سی، مدیر کل واحد مادربورد و سیستم های تجاری دسکتاپ ایسوس، ما به عنوان برند برتر تولید کننده مادربورد،  با ارائه آخرین فناوری به کاربران ایسوس در این راه پیشرو و یکه تاز هستیم. ما مشارکت نزدیکی با سازمان ASMedia Technology داریم تا عملکرد USB 3.1 را در مادربوردهای ایسوس و در کارتهای USB 3.1 به حداکثر برسانیم و مطمئن باشیم تا کاربران به کمک این استاندارد جدید از تجربه کاملا جدیدی در انتقال پر سرعت اطلاعات خود بهره مند خواهند شد.
 
مادربوردهاس ایسوس به همراه سوکت های USB 3.1 10Gbit/s و دو برابر عملکرد سریعتر
دوازده عدد از مادربوردهای ایسوس به دو پورت USB 3.1  نوع A با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه مجهز میباشند. در اسامی محصولاتی که این پورت را در اختیار دارند پسوند /USB 3.1 به کار رفته است. این مادربوردها شامل مدلهای X99 Pro/USB 3.1، X99-A/USB 3.1 (Transfer Express) ، X99-A/USB 3.1، X99-E/USB 3.1،  Z97-Deluxe/USB 3.1 ، Z97-Pro (Wi-Fi ac)/USB 3.1 ، Z97-E/USB 3.1 ، Z97-K/USB 3.1 ، Sabertooth Z97 Mark 1/USB 3.1 ، B85M-G Plus/USB 3.1 و B85-Plus/USB 3.1 میباشند.
 
کارت توسعه ASUS USB 3.1 ایسوس
کارت ASUS USB 3.1 نخستین کارت توسعه USB 3.1 در دنیا است و از قابلیت سازگاری با تمامی اسلاتهای PCIe x4, x8 و یا x16 برخوردار است. این کارت توسعه سرعت انتقال اطلاعات در کامپیوترهای رومیزی امروزی را به 10 گیگابیت بر ثانیه افزایش میدهد. این کارت توسعه در نوع نوع A و C ارائه شده است که در حال حاضر از قابلیت سازگاری با تمامی مادربوردهای X99 و Z97 ایسوس برخوردار میباشد و در آینده نزدیک سایر مادربوردهای ایسوس نیز با به روزرسانی بایوس و درایور سیستم قادر به استفاده از امکانات این کارت خواهند بود.
کارت توسعه نوع A به همراه دو مادربورد جدید Rampage V Extreme/U3.1 و X99-Deluxe/U3.1 با پسوند U3.1 به صورت پیش فرض در کارخانه تنظیم شده اند و در اختیار کاربران قرار میگیرند.
 
فناوری ASUS USB 3.1 Boost
تمامی راه حل های USB 3.1 ایسوس به همراه یوتیلیتی اختصاصی USB 3.1 Boost ارائه میشوند. این فناوری انحصاری ایسوس به صورت خودکار عملکرد USB 3.1 را به میزان قابل توجهی افزایش داده و سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات را به ترتیب به 854.6 و 863.9  مگابایت برثانیه رسانده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.