اپلیکیشن

تلفن همراه

April 8, 2015
20:27 چهارشنبه، 19ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68745

اپلیکیشن اطلاع‌رسانی وضعیت راه‌های کشور رونمایی شد

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: برنامه نرم‌افزار کاربردی ۱۴۱ ویژه تلفن‌های همراه وتبلت،برای اطلاع‌رسانی تصویری آخرین وضعیت راه‌های کشور تهیه و در اختیار کاربران قرار گرفت. 
علی‌اکبر آشوری اظهار کرد: نرم‌افزارکاربردی موبایلی وتبلت نسخه اندروید که با نام همراه ۱۴۱ عرضه شده است، دارای قابلیت‌های متعددی برای دریافت اطلاعات توسط کاربران از جمله: نمایش دوربین‌های نظارتی روی نقشه، نمایش نقشه گرافیکی ترافیک راه‌ها،‌ نمایش مسیر برای یک مبدا و مقصد تعریف شده به همراه تصاویر دوربین‌های آن مسیر، آخرین اطلاعیه‌ها و اخبار مرکز مدیریت راه‌ها و دریافت و ارسال نظرات کاربران است. آشوری با اشاره به مشخصات فنی نرم‌افزار یادشده گفت: نسخه برنامه +Android4.o و حجم برنامه 2/ 3 و طراحی شده براساس سایز صفحه نمایش 7/ 4 اینچ است که این برنامه هم از طریق شبکه‌های توزیع نرم‌افزار و هم از طریق سایت اینترنتی مرکز مدیریت راه‌های کشور به نشانی www.141.ir وسایت سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای به نشانی wwww.rmto.ir قابل دریافت و دانلود توسط کاربران است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.