سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

April 9, 2015
10:34 پنجشنبه، 20ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68765

استخدام اوتیسمی‌ها در مایکروسافت

شرکت مایکروسافت طرح آزمایشی را برای استخدام افراد مبتلا به اوتیسم برای مشاغل تمام وقت در دفتر مرکزی خود آغاز کرده‌است.
شرکت مایکروسافت در راستای متنوع‌سازی نیروهای استخدامی خود اعلام کرد قصد دارد افراد مبتلا به بیماری اوتیسم را به استخدام خود درآورد.
 
این شرکت در همکاری با آژانس کاریابی Specialisterne که مسئولین یافتن و آموزش دادن افراد مبتلا به اوتیسم را به عهده دارد، قصد دارد از ماه می 10 نفر مبتلا به این بیماری را در دفتر ردموند واشنگتن خود استخدام کند.
 
مری الن اسمیت قائم‌مقام پروژه‌های بین‌المللی مایکروسافت که خود فرزندی مبتلا به اوتیسم دارد می‌گوید زمانی که تنوع نیروهای کاری افزایش پیدا می‌کند، قدرت مایکروسافت افزایش پیدا خواهد‌کرد. افراد مبتلا به اوتیسم با توانایی‌های متفاوتی که در حفظ اطلاعات، پرداختن به جزئیات، حل مسائل ریاضی یا رمزگشایی اطلاعات دارند، جریانی از انرژی را وارد مایکروسافت خواهند‌کرد . آنها دریایی از نبوغ هستند که باید به این شرکت راه یابند.
 
شرکت مایکروسافت در زمینه کمک به مبتلایان به اوتیسم پیشگام بوده‌است و در سال 2001 این شرکت برنامه‌های درمانی خود را برای تحت پوشش قرار دادن کودکان اوتیسمی گسترش داد، حرکتی که شرکت‌های اپل، اینتل و سیسکو نیز از آن پیروی کردند. این شرکت همچنین به کارمندان خود درباره بیماری اوتیسم و عوارض و اختلالات آن آموزش می‌دهد.
 
اسمیت می‌گوید مایکروسافت اشتیاق زیادی برای استخدام افراد با ناتوانی‌های مختلف دارد و اعتقاد دارد با کمک آنها می‌تواند محصولات و خدمات عالی را خلق کرده، پشتیبانی و تولید کند. به گفته وی مشتریان مایکروسافت متنوعند، پس ما هم باید همینطور باشیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.