تلفن همراه

گوشی

April 9, 2015
13:37 پنجشنبه، 20ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68773

شیائومی رکورد گینس را شکست!

امروز شیائومی نشان مخصوص رکورد گینس خود را دریافت کرد. این شرکت در روز قبل فروش بسیار بزرگی داشت و موفق شد طی تنها 12 ساعت 2.11 میلیون گوشی در کشور چین بفروشد.
 
فروش‌های حیرت انگیز شیائومی بالاخره تاریخ ساز شدند. فروش روز قبل این شرکت که برای 24 ساعت ادامه داشت و محصولات این شرکت را با قیمت ارزان تری به کاربران عرضه می‌کرد، رکورد گینس را شکست و موسس این شرکت، «لی جون» نشان مخصوص "فروش بیشترین اسمارت‌فون در 24 ساعت با یک پلتفرم" را دریافت کرد.
 
شیائومی موفق شد در مدت تنها 12 ساعت 2.11 میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند. اما شیائومی علاوه بر اسمارت فون، در روز قبل محصولات دیگرش را نیز با تعداد بسیار بالایی به فروش رساند تا در مجموع، ارزش فروش شیائومی در روز قبل به 335 میلیون دلار برسد!
 
ریز فروش محصولات شیائومی:
 
اسمارت فون: 2.11 میلیون دستگاه
تلویزیون: 38600
روتر: 79000
پاور استریپ: 247000
پاوربانک: 403000
هدفون: 336000
اسمارت بند: 209000
تصفیه کننده هوا: 3.12 میلیون
 
همانطور که دیده می‌شود رکورد بسیار بزرگی برای شیائومی در همه بخش‌های فروش به ثبت رسیده است. شیائومی می‌گوید که توانسته در همان دیروز 500 هزار سفارش را برای مشتریان ارسال کند که این نیز رکورد مهمی محسوب می‌شود.
 
این فروش تنها به کشور چین محدود بوده و در دیگر کشورهای نبوده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.