تلفن همراه

گوشی

April 10, 2015
12:00 جمعه، 21ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68775

طعنه ال‌جی به خم شدن گلکسی‌S6 Edge سامسونگ

چند روز پیش ویدئویی از مشکل خم شدن گلکسی اس ۶ سامسونگ منتشر شد. حالا این موضوع سبب شده تا ال‌جی کنایه لازم را به حریف کره‌ای قدرتمند خود بزند.
اگرچه سامسونگ یک ویدئوی رسمی برای مقابله با انتقادات موجود پیرامون مشکل خم شدن گلکسی اس ۶ اج منتشر کرده، اما ال‌جی کماکان به‌دنبال راهی برای کنایه به رقیب کره‌ای خود است. دفتر ال‌جی در اردن تصویری ‌در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است که در آن به طور کنایه‌آمیزی نوشته شده: «فقط برخی انحنا‌ها معنی‌ می‌دهند» و کاملا مشخص است که گلکسی اس ۶ اج هدف این پیام است. هفته گذشته شرکت بیمه ابزار هوشمند Square Trade این گوشی هوشمند را در کنار آی‌فون ۶ پلاس و اچ‌تی‌سی وان M9 مورد آزمایش مقاومت در برابر خمیده شدن قرار داد که نتایج آن حداقل برای سامسونگ راضی‌کننده نبود. حالا نتیجه هر چه که باشد ال‌جی تصمیم گرفته از خم شدن گلکسی اس ۶ اج به‌عنوان ویژگی برجسته جی‌فلکس ۲ خودش بهره ببرد، چرا که به‌صورت فابریک و کارخانه‌ای دارای انحنا است. آزمایشی که توسط اسکوایر ترید انجام شده بود، شامل اعمال فشار ۵۰ کیلوگرمی روی گوشی گلکسی اس۶ اج است. این دقیقا همان میزان نیرویی است که برای خمش آی‌فون ۶ پلاس از آن استفاده شده بود و به‌خاطر مشکلاتی که در زمینه خم شدن داشت به‌سرعت مورد انتقاد قرار گرفت. از سوی دیگر سامسونگ در آزمایش‌هایی که خودش از دو گوشی گلکسی اس۶ و اس۶ اج به‌عمل آورد، نیرویی معادل با ۳۶ کیلوگرم را روی آنها وارد کرد که مطابق انتظار هر دو گوشی هوشمند سالم ماندند. این شرکت کره‌ای پس از این آزمایش اظهار کرد که این میزان نیرو به مراتب بیشتر از چیزی است که در استفاده روزمره با آن روبه‌رو خواهیم شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.