تلفن همراه

گوشی

April 10, 2015
16:14 جمعه، 21ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68792

ال‌جی از رابط کاربری انسان محور LG UX 4.0 رونمایی می‌کند

رابط کاربری موبایل هوشمندتر، کاربرپسندتر و ساده‌تر قادر به درک کاربران می‌باشد.
سئول، 7 آوریل، 2014- شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) امروز اعلام کرد که جدیدترین رابط کاربری موبایلش، LG UX 4.0، همراه با LG G4 که اواخر ماه آوریل عرضه می‌شود ارائه خواهد شد. این رابط کاربری به‌روز شده ساده‌تر و کاربرپسندتر است و پاسخگوی بهتری برای نیازهای کاربران خواهد بود.
از وقتی که Quick Memo و QSlide در سال 2012 بر روی Optimus G عرضه شدند، شرکت ال‌جی هر ساله پیشرفتی برجسته در UX همراه با هر گوشی تلفن همراه پرچمدار سری G ارائه کرده است.
 
                             
از گذشته تا کنون، بروزرسانی UX عمدتاً بر روی راحتتر کردن استفاده کاربران متمرکز بوده است. در نسخه جدید LG UX 4.0 به منظور کسب بیشترین لذت از ابزارهای ال‌جی، تمرکزها به سوی بهینه شدن و کاربرپسند بودن برای همه و در هر سطحی سوق داده شده است.
استفاده ساده‌تر و کاربرپسندتر
اول از همه، شرکت ال‌جی با ساده‌سازی طراحی رابط کاربری و ساده‌تر کردن قابلیت‌ها توسط حذف بسیاری از مراحل اضافی پیکربندی تجربه کاربری بهتری را فراهم آورده است. برای مثال قابلیت Quick Shot ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد حتی در زمانی که نمایشگر خاموش است با دو بار لمس کلید پشتی تلفن عکس بگیرند. همچنین، قابلیت Smart Bulletin برای راحتی بیشتر به صورت خودکار اطلاعات مهم را از اپلیکیشن‌های چندگانه بر روی یک صفحه واحد جمع‌آوری می کند.
محدوده گسترده‌تر انتخاب‌های ویژه
UX 4.0 به کاربران محدوده گسترده‌تری از انتخاب بر اساس علایق شخصیشان می‌دهد. دوربین جدید برای برآورده کردن نیازهای همه عکاسان، از مبتدی گرفته تا حرفه‌ای، سه مُد کاربری ساده، پایه و دستی را ارائه می‌کند. مُد دستی ماژول‌ها و آپشن‌های زیادی برای کنترل خلاقانه عرضه می‌کند که حتی عکاسان حرفه‌ای را تحت تأثیر قرار خواهد داد. 
تقویم بهبود داده شده کاربر را قادر می‌سازد که رویدادها انتخاب و سازمان‌دهی کند تا بر روی شبکه‌های اجتماعی قرار گیرند. این تقویم جدید با بهره‌گیری از لمس و حرکت ساده کمک می‌کند که شما کمتر تایپ کنید.
 
                             
UX باهوشتر که شما را درک می‌کند
Smart Notice پیشرفته بر روی LG UX 4.0 آگاه‌سازی شخصی‌سازی شده‌ای را برای وضعیت آب و هوا، سفر و غیره را با تحلیل کارهای روزمره و برنامه سفر و همچنین ترکیب این اطلاعات با رفتار روزمره کاربر ارائه می‌کند. کاربری که علاقه‌مند به بازی بسکتبال است ممکن است پیامی بدین مضمون دریافت کند: "هوا امروز آفتابی خواهد بود، هوا برای بیرون رفتن و بسکتبال بازی کردن عالی است." 
مثال دیگر قابلیت بهتر شخصی‌سازی LG UX 4.0 در Gallery دیده می‌شود که می‌تواند آلبوم‌هایی مطابق با رویدادها به تفکیک زمان و مکان عکس‌های گرفته شده پدید آورد.  این شخصی‌سازی هوشمندانه با Ringtone ID که به صورت خودکار زنگ تماس منحصر به فردی را به هر کاربر اختصاص می‌دهد فراتر هم رفته است.
جونو چو، رئیس و مدیر اجرائی شرکت ارتباطات سیار ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: "LG UX 4.0 روش‌هایی ساده‌تر، سریع‌تر و کاربرپسندتر برای استفاده از G4 با ویژگی‌هایی جدید و بهبود یافته که به طور هوشمندانه با هر کاربر تطبیق یافته است را ارائه کرده است. ما بر آنیم تا مشتریانمان را بهتر بفهمیم بنابراین برای زندگی بهتر در راستای دیدگاه انسان محورمان نوآوری‌ها را ادامه خواهیم داد."
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.