سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

April 11, 2015
13:10 شنبه، 22ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68837

تلاش Vertafore و مایکروسافت برای تسهیل دسترسی شرکت‏های بیمه به راهکارهای CRM

شرکت ورتافور (Vertafore)، یکی از عرضه‏‌کنندگان نرم‌‏افزارهای بیمه‏ قصد دارد راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مایکروسافت را در اختیار شرکت‏‌های بیمه قرار دهد.
شرکت Vertafore با مایکروسافت وارد شراکت شده است تا زمینه دسترسی شرکت‌‏های بیمه به راهکار مدیریت ارتباط با مشتری (Microsoft Dynamics CRM ) را فراهم سازد. بهبود تعاملات شرکت‌‏های بیمه با مشتریان خود و تجهیز آنها به بینش‏‌های راهبردی که به کمک آن بتوانند کسب‌و‌کار خود را بهتر مدیریت کنند و معاملات و قراردادهای خود را به شیوه کارآمدتری به پیش برند، از جمله مهم‌ترین اهداف این شراکت اعلام شده است.
شرکت ورتافور در حال حاضر صاحب پلت‏فرم نر‌م‏‌افزاری ویژه‌‏ای برای شرکت‏‌های بیمه است که Vertafore Agency Platform نام دارد. این شرکت محصولاتی نیز در حوزه ابزارها و راهکارهای همراه دارد. شراکت ورتافور با مایکروسافت به این شرکت اجازه می‏‌دهد تا قابلیت‏‌های راهکار مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت را به محصولات خود بیفزاید.
یافته‏‌های یک مطالعه پژوهشی نشان می‏‌دهد توجه صنعت بیمه به راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری به نحو قابل ملاحظه‌‏ای افزایش یافته است. شرکت نوواریکا (Novarica) دریافته است از میان پاسخ‌گویانی که به سوالات پرسش‌گران این شرکت پاسخ داده‌‏اند حدود ۲۱ درصد قصد دارند راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری را با کسب و کار خود یکپارچه کنند.
پژوهش‌‏هایی از این دست باعث شده است شرکت مایکروسافت نیز تمرکز خود را بر روی کسب و کارهای فعال در حوزه بیمه افزایش دهد. به همین دلیل مایکروسافت تخفیفات خاصی را برای آن دسته از مشتریان Vertafore که اقدام به خرید تبلت‏‌های سرفیس، اچ پی و توشیبا می‏‌کنند، در نظر گرفته است. مطالعات پژوهشگران نشان می‏‌دهد نیاز شرکت‌‏های بیمه به اپلیکیشن‏‌های نصب شده بر روی تبلت در دو سال آینده مبرم‏‌تر از نیاز آنها به اپلیکیشن‏‌های قابل نصب بر روی گوشی‏‌های هوشمند است، بویژه که این شرکت‏‌ها قصد دارند از تبلت برای انجام فعالیت‏‌هایی مثل معرفی خدمات و آموزش استفاده کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.