April 14, 2015
22:59 سه شنبه، 25ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68992

مدیرعامل همراه اول از اتاق بازرگانی جاماند: 40 منتخب اتاق تهران اعتبارنامه گرفتند و 20 نماینده دولت هم معرفی شدند

فارس- پس از برگزاری انتخابات هشتمین دوره هیات نمایندگان در تهران و شهرستان‌ها برخی از جناح‌ها و افرادی که از ورود به دور جدید هیات نمایندگان بازمانده بودند با طرح این موضوع که انتخاب افراد جدید در بخش کشاورزی خلاف آیین‌نامه است شکایت خود را در دیوان عدالت اداری برای ابطال انتخابات مطرح کردند. در دو هفته اخیر موضوع تا آنجا پیش رفت که برخی از سایت‌ها، خبری مبنی بر ابطال انتخابات توسط دیوان عدالت اداری را نیز مطرح کردند.
 
اطلاع رسانی تبلیغی: دعوت گوینده آشنا برای رأی به کاندیدای اتاق بازرگانی
 
موضوع را از مجتبی خسرو تاج رییس شورای عالی نظارت بر انتخابات و برخی از منتخبین هیات نمایندگان پیگیری کردیم که همگی از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کردند.
در عین حال ابراهیم بهادرانی دبیر کل اتاق بازرگانی تهران در مورد آخرین وضعیت انتخابات اتاق بازرگانی تهران گفت: اعتبارنامه منتخبین هیات نمایندگان بازرگانی اتاق تهران از مدت‌ها پیش امضا شده بود و منتظر بودیم تا 20 نماینده دولت نیز از سوی وزیر معرفی شوند تا در جلسه رسمی اعتبارنامه‌ها به افراد داده شود اما به دلیل زمان‌بر شدن موضوع از امروز به تدریج با افراد تماس گرفتیم تا برای دریافت اعتبارنامه خود مراجعه کنند. 
وی این را هم گفت که ابلاغیه یا خبری مبنی بر ابطال انتخابات از سوی دیوان عدالت به ما داده نشده و اگر این چنین بود قطعا اعتبارنامه‌ها امضا نمی‌شد.
 
20 نماینده دولت در اتاق تهران معرفی شدند
۲۰ نماینده دولت برای عضویت در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران معرفی شدند.
 
با معرفی ۲۰ نماینده دولت از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، ترکیب ۶۰ نفره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران تکمیل شد. بر این اساس، ۱۵ نفر از این فهرست مربوط به اعضای بازرگانی، صنعت و معدن و ۵ نفر دیگر نیز عضو کشاورزی اتاق تهران هستند.
در نامه وزیر صنعت به رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران؛ مجتبی خسروتاج، ولی اله افخمی راد، علی اشرف افخمی، حسین ابویی مهریزی، جعفر سرقینی، محسنی صالحی نیا، ‌مسعود کرباسیان، سیدرضا نوروزی زاده، منصور معظمی، محمدرضا شجاع الدینی، محمدرضا نجفی منش، علاء میرمحمد صادقی، حسن عابدی جعفری، محمدرضا بهرامن و خانم سهیلا جلودارزاده به عنوان ۱۵ عضو بخش بازرگانی، صنعت و معدن و محمد حسین شریعت مدار، محمدعلی طهماسبی، حسن یونس سینکی، لطف اله سعیدی و عبدالمهدی بخشنده به عنوان ۵ عضو بخش کشاورزی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران معرفی شده‌اند.20 نماینده دولت در اتاق تهران معرفی شدند
۲۰ نماینده دولت برای عضویت در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران معرفی شدند.
 
فناوران- با معرفی ۲۰ نماینده دولت از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت، ترکیب ۶۰ نفره هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران تکمیل شد. بر این اساس، ۱۵ نفر از این فهرست مربوط به اعضای بازرگانی، صنعت و معدن و ۵ نفر دیگر نیز عضو کشاورزی اتاق تهران هستند.
در نامه وزیر صنعت به رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران؛ مجتبی خسروتاج، ولی اله افخمی راد، علی اشرف افخمی، حسین ابویی مهریزی، جعفر سرقینی، محسنی صالحی نیا، ‌مسعود کرباسیان، سیدرضا نوروزی زاده، منصور معظمی، محمدرضا شجاع الدینی، محمدرضا نجفی منش، علاء میرمحمد صادقی، حسن عابدی جعفری، محمدرضا بهرامن و خانم سهیلا جلودارزاده به عنوان ۱۵ عضو بخش بازرگانی، صنعت و معدن و محمد حسین شریعت مدار، محمدعلی طهماسبی، حسن یونس سینکی، لطف اله سعیدی و عبدالمهدی بخشنده به عنوان ۵ عضو بخش کشاورزی اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران معرفی شده‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.