تحلیل بازار

سخت‌افزار

فناوری

فناوری‌های پوشیدنی

گجت

April 22, 2015
12:22 چهارشنبه، 2ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69216

بازار 68 میلیارد دلاری آگهی‌های تبلیغاتی در ساعت‌های هوشمند

انواع مختلف ساعت‌های مچی هوشمند در حال ورود به بازار هستند و کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند ارزش بازار آگهی‌های تبلیغاتی منتشر شده روی این دستگا‌ه‌ها تا سال 2019 میلادی به 68.6 میلیارد دلار خواهد رسید.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مرکز تحقیقاتی Juniper بر اساس آخرین بررسی‌های خود اعلام کرد امسال در مجموع 1.5 میلیارد دلار آگهی تبلیغاتی در ساعت‌های مچی هوشمند منتشر می‌شود که پیش‌بینی شده است این رقم طی چهار سال آینده از 68 میلیارد دلار هم فراتر رود.

این بررسی نشان داد پررنگ‌تر شدن نقش برندهای بزرگ جهانی از جمله اپل در عرصه ساعت‌های هوشمند باعث رونق بازار آگهی‌های تبلیغاتی در آن خواهد شد و این فرآیند پذیرش بیشتر کاربران را به دنبال خواهد داشت.

کارشناسان می‌گویند افزودن نمایشگر جدید به سبد الکترونیکی کاربران باعث شده است مراکز بازاریابی به دنبال نسل جدید آگهی‌های تبلیغاتی باشند. این بررسی‌ها همچنین نشان داد تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند برای به‌روزرسانی محصولات خود به دنبال روش‌هایی هستند تا آن را با نسل جدید آگهی‌های تبلیغاتی سازگار کنند.

بخش اعظم آگهی‌های تبلیغاتی در ساعت‌های مچی هوشمند به عنوان بخشی از سایت‌های اینترنتی به نمایش درمی‌آید و از آنجایی که نمایشگر این ساعت‌ها اندازه کوچکی دارد، این فرآیند باعث می‌شود آگهی توجه کاربر را بیش از دیگر دستگاه‌های موبایلی به خود جلب کند.

مراکز بازاریابی تمام فرمت‌های مربوط به آگهی‌های تبلیغاتی را برای انتشار در ساعت‌های مچی هوشمند مورد بررسی قرار می‌دهند تا بتوانند به روش مطمئن برای جلب توجه کاربران دست یابند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.