تحلیل بازار

بازار 68 میلیارد دلاری آگهی‌های تبلیغاتی در ساعت‌های هوشمند

انواع مختلف ساعت‌های مچی هوشمند در حال ورود به بازار هستند و کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند ارزش بازار آگهی‌های تبلیغاتی منتشر شده روی این دستگا‌ه‌ها تا سال 2019 میلادی به 68.6 میلیارد دلار خواهد رسید.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مرکز تحقیقاتی Juniper بر اساس آخرین بررسی‌های خود اعلام کرد امسال در مجموع 1.5 میلیارد دلار آگهی تبلیغاتی در ساعت‌های مچی هوشمند منتشر می‌شود که پیش‌بینی شده است این رقم طی چهار سال آینده از 68 میلیارد دلار هم فراتر رود.

این بررسی نشان داد پررنگ‌تر شدن نقش برندهای بزرگ جهانی از جمله اپل در عرصه ساعت‌های هوشمند باعث رونق بازار آگهی‌های تبلیغاتی در آن خواهد شد و این فرآیند پذیرش بیشتر کاربران را به دنبال خواهد داشت.

کارشناسان می‌گویند افزودن نمایشگر جدید به سبد الکترونیکی کاربران باعث شده است مراکز بازاریابی به دنبال نسل جدید آگهی‌های تبلیغاتی باشند. این بررسی‌ها همچنین نشان داد تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند برای به‌روزرسانی محصولات خود به دنبال روش‌هایی هستند تا آن را با نسل جدید آگهی‌های تبلیغاتی سازگار کنند.

بخش اعظم آگهی‌های تبلیغاتی در ساعت‌های مچی هوشمند به عنوان بخشی از سایت‌های اینترنتی به نمایش درمی‌آید و از آنجایی که نمایشگر این ساعت‌ها اندازه کوچکی دارد، این فرآیند باعث می‌شود آگهی توجه کاربر را بیش از دیگر دستگاه‌های موبایلی به خود جلب کند.

مراکز بازاریابی تمام فرمت‌های مربوط به آگهی‌های تبلیغاتی را برای انتشار در ساعت‌های مچی هوشمند مورد بررسی قرار می‌دهند تا بتوانند به روش مطمئن برای جلب توجه کاربران دست یابند.


​​