تلفن همراه

گوشی

April 24, 2015
19:45 جمعه، 4ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69309

صف خریداران S6 سامسونگ در تهران

افرادی که صبح روز چهارشنبه دوم اردیبهشت ماه از جلوی چهار مرکز خرید پایتخت، علاءالدین، بازار موبایل و مگاشاپ زنجیره‌ای قلهک عبور می‌کردند، شاهد صحنه جالبی بودند. جمعیت نسبتاً زیادی، با چهره‌های خسته اما خوشحال، پشت در این مراکز صف کشیده بودند و برای باز شدن درها، لحظه‌شماری می‌کردند. جمعیتی که نظر هر عابری را جلب می‌کردند و برای آن که جزو اولین خریداران گوشی‌های جدید سامسونگ در ایران باشند، خود را از ساعات اولیه بامداد چهارشنبه، به این مراکز خرید رسانده بودند.
 
_DSC2167.jpg
 
روز دوم اردیبهشت ماه، فروش ویژه پرچمدارهای شرکت سامسونگ آغاز شد. محصولات GALAXY S6 و S6 edge که پیش از این پیش‌ ثبت‌نام اینترنتی آنها انجام شده بود، امروز بالاخره در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفتند. خریداران این گوشی‌ها که از قبل برای خرید آنها، در وب‌سایت سامسونگ نام‌نویسی کرده بودند، روز چهارشنبه موفق به دریافت گوشی مورد علاقه‌شان شدند. تعدادی از این افراد حتی شب قبل را نیز پشت در این مراکز خرید صبح کرده بودند تا امروز جزو اولین نفراتی باشند که این محصول را در ایران دریافت می‌کنند. به گفته یکی از مسئولان فروشگاه قلهک، دو نفر اولی که در این فروشگاه موفق به خرید S6 شدند، از دو شب قبل، در صف ایستاده و شب را تا صبح در ماشین سپری می‌کردند.
 
MANI8491.jpg
 
سامسونگ برای اولین نفراتی که S6 یا S6 edge را در ایران دریافت کردند، جوایزی چون سفر به استانبول، Level Box (اسپیکر وایرلس) و کارت هدیه نقدی در نظر گرفته بود. این شرکت پیشتر در روز 26 فروردین ماه 1394، طی مراسمی که همزمان با دیگر کشورهای منطقه، برای خبرنگاران و توزیع‌کنندگان محصولاتش در ایران، در مرکز خرید چارسو برگزار کرد، به معرفی این گوشی‌های جدید پرداخت. در مراسمی که با حضور توزیع‌کنندگان محصولات سامسونگ برگزار شد، محمد سلوکی مجری مراسم بود و محسن طنابنده بازیگر سینما و تلویزیون نیز حضور داشت.
 
MANI8530.jpg
 
مدیرعامل شرکت ایرانسل نیز که یکی دیگر از میهمانان این مراسم بود، در سخنانی با برشمردن امکانات پیشرفته گوشی‌های S6 و S6 edge، از طرحی خبر داد که طی آن خریداران این گوشی‌ها، یک عدد سیم‌کارت‌ اعتباری ایرانسل هدیه خواهند گرفت.
 
PAYTAKHT-14.jpg
 
طی این مراسم و با انجام قرعه‌کشی، به تعدادی از فروشندگان برتر گوشی نوت4 سامسونگ، هدایای سفر به جزیره سیشل، مالزی، دوبی و استانبول تعلق گرفت. شرکت سامسونگ همچنین در همان شب طی مراسمی عمومی، این گوشی‌ها را به مردم معرفی و امکان تجربه محصول را نیز برای آنها فراهم کرد.
 
PAYTAKHT-16.jpg
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.