تلفن همراه

گوشی

لوازم جانبی

April 25, 2015
10:14 شنبه، 5ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69317

وقت آن رسیده که با سلفی استیک‌ها خداحافظی کنیم؟

پیشرفت شرکت‌های تولیدکننده دوربین موبایل در میدان دید وسیع تر، باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر کنار رفتن سلفی استیک (پایه‌های مونوپاد) شده است.
 
عشاق سلفی استیک‌ها (پایه‌های مونوپاد) کم کم آماده خداحافظی با این اختراع محبوب شوند…
 
سلفی استیک‌ها برای حل یک مشکل بزرگ طراحی شدند. وقتی که بخواهید همراه با جمعی از دوستانتان یک سلفی ثبت کنید و یا پشت سرتان منظره زیبایی باشد که در تصویر به خوبی دیده نمی‌شود، سلفی استیک به کمک شما می‌آید و با افزایش دید دوربین، در ثبت بهتر آن‌ها کمک می‌کند.
 
حالا و در زمانه ای که تب و تاب سلفی جهان دیجیتال را در بر گرفته، این استیک‌ها به یک ابزار کارآمد و بسیار محبوب تبدیل شده‌اند. این محبوبیت تا آنجا بوده که مدلی از آن به پرفروش‌ترین ابزار تبدیل شده است.
 
اما LG Innotek از شرکت‌های زیرمجموعه ال‌جی که وظیفه تولید ماژول‌های دوربین سری G این شرکت و آیفون‌های اپل را بر عهده دارد، می‌گوید که به زودی باید با سلفی استیک‌ها خداحافظی کنید. 
 
کنار رفتن ناگزیر سلفی استیک‌ها به دلیل تولید دوربین‌های موبایل جدیدی است که زاویه دید بهتری نسبت به نسل‌های گذشته خود دارند. «یو دانگ کوگ» (Y. Dong Kug) از محققین LG Innotek به وال استریت ژورنال می‌گوید که زاویه دید بهتر، میدان دید وسیع‌تری را برای دوربین به همراه خواهد داشت. بنابراین در زمانی نه چندان دور و با خلق دوربین‌های موبایل با دید وسیع تر، دلیلی برای خرید یک استیک بزرگ وجود نخواهد داشت.
 
یو در ادامه می‌افزاید که "میدان دید LG G4 که در انتهای ماه جاری میلادی رونمایی خواهد شد، پانزده درصد بیش از LG G3 است و بازار به سرعت به سمتی حرکت می‌کند که نیاز به ابزارهایی مانند سلفی استیک برای ثبت تصاویر را از بین خواهد برد."
 
هر دو دوربین G4 در میزان دقت نیز ارتقا پیدا کرده‌اند و با دوربین‌ جلوی 8 مگاپیکسل جلو و عقب 16 مگاپیکسل معرفی خواهند شد. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.