باندپهن

باندپهن سیار

April 25, 2015
14:31 شنبه، 5ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69335

آغاز فروش کمپین بهاره 94 شرکت مخابرات استان تهران

شرکت مخابرات استان تهران در بهار 94 به متقاضیان جدید اینترنت پر سرعت و یا مشترکین فعلی سرویسهای نامحدود با شرایط ویژه، اینترنت واگذار می کند.
 
محمد رضا بیدخام معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت: این کمپین برای مشترکین جدید و فعلی دارای سرویسهای نامحدود در نظر گرفته شده است. بیدخام از جمله مزایای استفاده از کمپین بهاره 94 را ترافیک شبانه رایگان بین ساعات 1 تا 6 بامداد، ارائه 5 گیگابایت حجم اضافه رایگان ماهیانه به صورت تشویقی مختص مشترکین سرویس mbps 2 و 3 گیگابایت مختص مشترکین سرویس mbps 1 در طول مدت قرارداد اعلام کرد و گفت: به مشترکین این کمپین بر حسب قرعه کشی 200 کمک هزینه سفر 10 میلیون ریالی به عتبات عالیات اهدا می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: پرداخت هزینه ها به صورت پس پرداخت( postpaid ) و از طریق قبوض تلفن ثابت از مشترکین دریافت می شود و گیگابایت های اضافی به صورت پس پرداخت خریداری می شود.
 
معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران با بیان این مطلب که متقاضیان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی از طریق تماس با سامانه 2020( پشتیبانی و فروش اینترنت پر سرعت) و با نشانی الکترونیکی شرکت مخابرات استان تهران ( www.TCT.ir )نسبت به خریداری و شرکت در کمپین بهاره اقدام نمایند، گفت: تعرفه سرویسها و تعرفه حجم اضافه دانلود به شرح جدول ذیل می باشد:
 
تعرفه سرویس ها: 
 
پهنای باند حجم ترافیک ماهیانه بهای ماهیانه(ریال)
1Mbps  3+5GB 000 /175
2 Mbps 5+5GB 000 /215

 تعرفه حجم اضافه دانلود (ریال):

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.