اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

April 25, 2015
16:23 شنبه، 5ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69359

خرید ۱۲۰ میلیون دلاری Infosys در زمینه خدمات ابری

شرکت Infosys  شرکت Kallidus بخش تولید منابع تجارت الکترونیک خود را تقویت کرد.
شرکت Kallidus که محصولات و خدمات خود را با نام Skada روانه بازار می‌کند، پلتفرم ویژه مبتنی بر فضای پردازش ابری در اختیار دارد که به صورت ویژه با تمامی نقاط پایانی در حوزه تجارت الکترونیک در ارتباط است.
این پلتفرم به گونه‌ای خدمات خود را ارائه می‌دهد که از رایانه‌های رومیزی تا دستگاه‌های موبایلی و کانال‌های فروش در مراکز مختلف به آن متصل می‌شوند.
شرکت Infosys در نظر دارد سیستم Kallidus را به گونه‌ای ارتقا دهد تا راهکارهای فروش دیجیتالی کالا آسان‌تر شود و فرصت‌های بیشتری در اختیار مشتریان آن قرار گیرد.
به طور ویژه می‌توان گفت گسترش فعالیت‌های Infosys در این زمینه توسعه فناوری مبتنی بر IP،‌ ابزارهای اتوماسیون، و سیستم‌های مشاوره‌ای و تخصصی در فضاهای نوظهور تجاری را شامل می‌شود.
دکتر «ویشال سیکا» مدیرعامل Infosys در این خصوص توضیح داد: «ما قدرت تجربیات دیجیتال برای دسترسی به مشتری را مشاهده کرده‌ایم و به صورت ویژه خریداران جزئی محصولات در راه‌های جدیدی قرار گرفته‌اند که فروش فیزیکی کالا در کنار فناوری‌های دیجیتالی برای آنها تقویت شده است».
شرکت Infosys برای خرید مرکز Kallidus و فناوری‌های آن ۱۲۰ میلیون دلار پول نقد پرداخت کرده است. همچنین، مرکز Deutsche Bank به عنوان تنها مشاور مالی Infosys در این معامله حضور داشته است.
پیش‌بینی شده است که ادغام این دو شرکت با یکدیگر پایان فصل نخست سال ۲۰۱۶ میلادی به اتمام برسد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.