تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

April 25, 2015
16:43 شنبه، 5ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69361

به‌‏روزرسانی بزرگ در انتظار راهکار مدیریت ارتباط با مشتری شرکت سیلزفورس

شرکت سیلزفورس خود را برای به‌‏روزرسانی بزرگ راهکار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) خود آماده می‌‏کند.
شرکت سیلزفورس قصد دارد طرح به‌‏روزرسانی بزرگ راهکار مدیریت ارتباط با مشتری خود را که «Summer '15 Realease» نام دارد، در تابستان امسال عملیاتی کند. این شرکت همچنین قصد دارد نرم‌‏افزار اتوماسیون فروش خود را نیز به‌‏روز کند.
بر اساس این گزارش، این شرکت در در فصل بهار طرح مشابهی اجرا کرد و قابلیت‏‌هایی در حوزه هوشمندی تجاری، همکاری جمعی و کنترل داده‌‏ها را به راهکار مدیریت ارتباط با مشتری خود افزود. سیلزفورس در فصل تابستان قصد دارد به پشتیبانی خود از برخی شرکت‏‌های فروشنده نرم‌‏افزار پایان دهد که از جمله آنها می‌‏توان به پایان پشتیبانی از مرورگرهای اینترنت اکسپلورر نسخه‌های ۷ و ۸ اشاره کرد. نگرانی سیلزفورس از حفره‌‏های امنیتی این محصولات مهم‌ترین پایان پشتیبانی از آنها اعلام شده است.
شرکت سیلزفورس از چند روز پیش اقدام به پیش‌‏نمایش محیط راهکار به‌‏روزشده‌‏ای کرده است که قرار است در تابستان عرضه شود. این شرکت قصد دارد طرح به روزرسانی ویژه تابستان را طبق یک برنامه‌ ‏زمان‏‌بندی مشخص انجام دهد. مراحل اولیه این به‌‏روزرسانی از ۲۴ آوریل شروع خواهد شد و مراحل نهایی آن نیز در روزهای ۱۲ و ۱۳ ژوئن انجام خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.