تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

April 28, 2015
11:36 سه شنبه، 8ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69454

مدیر عامل ایسوس: امسال مدل جدیدی از ذن واچ عرضه نخواهد شد

سایت NDTV به نقل از جری شن مدیر عامل ایسوس مدعی شده که این شرکت در نظر ندارد امسال نسخه جدیدی از ساعت ذن واج را عرضه کند و این مساله به تاریخی نامعلوم در سال آینده موکول شده است.
 
براساس خبری که در سایت مذکور منتشر شده، شن این اظهارات را اخیرا در دهلی نو و به مناسبت عرضه ذن فون ۵ در این کشور مطرح نموده.
 
در دسامبر سال ۲۰۱۴ میلادی هم یکی از روزنامه های تایوان از قول مدیرعامل این شرکت آسیایی عنوان کرده بود که ذن واچ ۲ در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۵ رونمایی می گردد، اما خبرهایی که به تازگی منتشر شده نشان می دهد که چشم بادامی های تایوانی نظر خود را تغییر داده اند.
 
از ظواهر امر پیداست که ایسوس در نظر ندراد چرخه ۱۲ ماهه مرسومش را برای عرضه مدل تازه ای از ذن واچ دنبال کند کما اینکه به نقل از شن گفته شده که شرکت مورد بحث مدل نخست این ساعت هوشمند را تنها برای بررسی میزان استقبال بازار عرضه کرده است.
 
براساس گفته های شن، مهندسان ایسوس هم اکنون تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا عملکرد این گجت را بهبود بخشیده و عمر باتری آن را افزایش دهند. شن همچنین شایعات قبلی دال بر این نکته که ایسوس مشغول کار روی سیستم عامل پوشیدنی خودش است را نیز تایید کرده.
 
نکته جالب دیگر که این مقام عالی رتبه ایسوس به آن اشاره نموده این است که نسل دوم ذن واچ در قالب دو مدل مختلف ارائه می گردد، یکی برای خانم ها و دیگری برای آقایان. اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا منظور آقای شن دو طرح مختلف از این محصول بوده یا تنها به ابعاد متفاوتی از آن اشاره داشته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.