سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

April 28, 2015
14:50 سه شنبه، 8ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69460

«رسانه های همراه و هوشمند» در هشتمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال

یازده نشان « سرآمد»  سهم رسانه های همراه و هوشمند در بخش ویژه هشتمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال  است که «بهترین اثر تلفن همراه» نشان عالی سرآمد دریافت خواهد کرد.
 
 
هشتمین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال که ثبت نام آن تا پایان تیر ماه و اختتامیه آن در مهر ماه است، شامل پنج بخش اصلی با بیش از پنجاه نشان «سرآمد» و جایزه نقدی است که«رسانه های همراه و هوشمند» یازده نشان را به خود اختصاص داده است .
 
دبیر بخش «رسانه های همراه و هوشمند»  گفت: یکی از بحث های پر اهمیت و مخاطب محور امروزی «رسانه های همراه هوشمند» است که کاربر با تولید محتوا سهم بسزایی در شبکه های محتوایی مبتنی بر رسانه های همراه و هوشمند دارد .
 
امیر سیاح با اشاره به محتواهای غنی رسانه های همراه و هوشمند در جشنواره امسال گفت: هشتمین جشنواره رسانه های دیجیتال با نگاه به شکل گیری محتوای غنی ، ایجاد استارت آپ ها و کار آفرینی شکل می‌گیرد و از مزایای ویژه این جشنواره، تنوع محتواهای تولیدی  توسط کاربران و مخاطبان در حوزه رسانه های همراه و هوشمند می باشد که داوری آثار در بخش های نرم افزاری تلفن همراه، سامانه های تلفن گویا، خدمات ارزش افزوده، بازی های تلفن همراه و شبکه های رسانه محور و اجتماعی مبتنی بر رسانه های همراه و هوشمند انجام می شود.
 وی تصریح کرد: مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رگولاتور محتوا در حوزه خدمات ارزش افزوده، نرم افزار های کاربردی، شبکه های اجتماعی، تلفن گویا، بازی های تلفن همراه و تلویزیون هوشمند می باشد که تولید کنندگان اثر می توانند محتوای تولید شده را به نام خود و با حفظ آثار مالکیت  مادی و معنوی ثبت نمایند.
 
 سیاح درباره روند تأیید محتوا اضافه کرد: محتواهای تولید شده ابتدا توسط کاربران در سایتloginsaramad.ir ثبت و پس از تأیید توسط کارشناسان، در سایت hamrah.saramad.ir قابل مشاهده است.
 
جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال که از سال 1386 فعالیت خود را شروع کرده است معتبر ترین جشنواره در این حوزه است. علاقه مندان می‌توانند با دبیرخانه این جشنواره با شماره تلفن‌های 88845692-88846690-02188315930 تماس بگیرند و یا از طریق وب سایتwww.SARAMAD.IR رابانامهdmf@farhang.gov.ir  کسب اطلاع فرمایند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.