تلفن همراه

گوشی

April 28, 2015
16:18 سه شنبه، 8ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69480

سونی 5 میلیون دلار به جیمز باند پرداخت!

وب سایت افشاگر ویکی لیکس فاش کرد دانیل کرگ، بازیگر انگلیسی برای استفاده از یکی از گوشی‌های سونی در فیلم "اسکای فال" (آخرین نسخه جیمز باند) 5 میلیون دلار دریافت کرده است.
 
جیمز باند مامور 007 معمولا به دستگاهها و ابزارهای ویژه ای از جمله ساعت لیزری، انگشتر دارای دوربین، چتری که به خنجر تبدیل می‌شود و شعله افکن در اختیار دارد.
 
اگرچه تمام این ابزارها ساخته و پرداخته تخیل تیم تحقیق و توسعه سری فیلمهای جیمز باند است اما یکی از این آنها یعنی گوشی سونی مامور 007 واقعی بوده است.
 
براساس ایمیلهای داخلی سونی که توسط هکرها ربوده شده و از سوی ویکی لیکس فاش شد، دانیل کرگ، بازیگر نقش جیمز باند در فیلم اسکای فال برای استفاده از اکسپریا T سونی، 5 میلیون دلار از این شرکت دریافت کرده است.
 
در یکی از این ایمیل‌ها به امی پاسکال و مایکل لینتون، مدیران اجرایی سونی پیکچرز، جورج لئون، رئیس بازاریابی سونی فهرستی از پرداخت‌های این شرکت برای امر تبلیغات را تشریح می‌کند.
 
باربارا بروکلی، تهیه کننده فیلم جلسه ای را با سام آلاردایس، کارگردان و دانیل کرگ، بازیگر نقش اصلی برای مذاکره درباره طراحی گوشی جیمز باند می‌گذارد.
 
سونی قصد داشته بر سر قیمت با کرگ چانه بزند و به وی چهار میلیون دلار بپردازد و یک میلیون باقیمانده را به بازیگر دیگری در فیلم برای استفاده از گوشی سونی بپردازد.
 
از آنجا که دانیل کرگ نظر چندان مثبتی درباره گوشیهای سونی نداشته، این شرکت نیز درباره پرداخت این پول به وی چندان رغبتی نداشته است.
 
اندرو گامپرت، مدیر استودیو فیلمسازی کلمبیا پیکچرز در ایمیلی به روسای سونی گفته که کرگ و مندس معتقدند گوشی‌های سونی نسبت به دیگر رقبا در بازار در سطح پایین تری هستند.
 
گامپرت همچنین نوشته، همانطور که می‌دانید جدا از موضوع پول، بحث خلاقیت نیز مطرح است که در این مورد مندس و کرگ علاقه‌ای به گوشی سونی برای این فیلم ندارند. جیمز باند فقط از بهترین‌ها استفاده می‌کند ولی گوشی‌های سونی بهترین نیستند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.