اپراتورها

تلفن همراه

April 29, 2015
9:08 چهارشنبه، 9ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69490

دریافت پیامک اخبار ایرنا از طریق تلفن همراه اول و ایرانسل

مدیرکل محصولات خبری خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) با اشاره به بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی برای انتشار گسترده اخبار گفت: ایرنا با بهره گیری از بستر شبکه های ارتباطی همانند همراه اول و ایرانسل، تازه ترین تحولات و رخدادهای داخلی و خارجی را با سرعت به عموم مردم ایران عرضه می کند.
'مهدی کیان' روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی همواره با ارائه اخبار، گزارش ها و تحلیل های متنوع تلاش کرده تا نیاز مخاطبان خود را در داخل و خارج کشور بخوبی تامین کند.
 
وی بیان اینکه ایرنا به عنوان تنها خبرگزاری رسمی کشور با اطلاع رسانی بموقع و دقیق از رخدادهای مهم داخل و خارج کشور در تمام شبانه روز فعال است، اظهار کرد: این سازمان با شناخت به هنگام حساسیت های خبری و انتشار سریع اخبار، مانع هر گونه انحراف در مسیر اطلاع رسانی به صورت شفاف می شود.
 
این مقام ایرنا با اشاره به مزیت های ارسال اخبار پیامکی تصریح کرد: با فعال شدن شبکه های اطلاع رسانی جدید ایرنا، همه مردم ایران می توانند در هر مکانی که شبکه های تلفن همراه اول و ایرانسل قابل دسترسی باشد، بدون نیاز به اینترنت تازه ترین اخبار ایران و جهان را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنند.
 
کیان اضافه کرد: اخبار ایرنا روزانه و در چند نوبت به صورت پیامک ( SMS ) با همکاری شرکت راه کار سرزمین هوشمند وابسته به شرکت ارتباطات سیار ایران و همچنین به صورت چندرسانه ای (MMS) با همکاری موسسه آرایه سازمند کیاناد تحت پوشش ایرانسل در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
 
وی افزود: افرادی که دارای سیم کارت ایرانسل هستند می توانند با ارسال عبارت OZV IRNA به شماره 8282 اخبار پیامکی ایرنا را در قالب SMS دریافت کنند و همچنین افرادی که تمایل به دریافت اخبار چندرسانه ای در قالب MMS دارند می توانند با ارسال عدد 6999 به شماره 8494 اقدام کنند.
 
مدیر کل محصولات خبری ایرنا گفت: افرادی که دارای سیم کارت همراه اول هستند می توانند با ارسال عدد 8 به شماره های 20374 یا 20330 اخبار پیامکی ایرنا را در قالب SMSدریافت کنند.
 
کیان اظهار کرد: علاقه مندان به دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه عضویت در سامانه پیامکی همراه اول ایرنا ، می توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به دو سرشماره یادشده راهنمای عضویت در این سامانه را دریافت کنند.
 
وی ابراز امیدواری کرد که در آینده ای بسیار نزدیک، خدمات ارزشمند دیگری که حاصل تلاش همکاران و کارشناسان خبری و فنی این سازمان خواهد بود بر روی بستر شبکه های تلفن همراه برای استفاده مردم شریف ایران ارائه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.