تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

April 29, 2015
11:07 چهارشنبه، 9ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69506

نت‏‌سوئیت قابلیت‏‌های مدیریت ارتباط با مشتری در راهکارهای بازاریابی خود را ارتقا می‌‏دهد

شرکت نت‌سوئیت (NetSuite)، یکی از عرضه‏‌کنندگان راهکارهای بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری از خرید شرکت Bronto Software خبر داده است که عرضه‌‏کننده اتوماسیون‏‌های بازاریابی ابری است.
شرکت نت سوئیت که به خاطر عرضه راهکارهای بازاریابی چندکانالی مشهور است برای تقویت جای پای خود در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری اقدام به خرید یکی از عرضه‌‏کنندگان اتوماسیون‏‌های بازاریابی ابری به نام برونتو کرده است.
بر اساس این گزارش، نت سوئیت می‏‌کوشد با خرید این شرکت شکاف موجود میان فعالیت‏‌های بازرگانی و بازاریابی را از بین ببرد. اندی لیود، مدیر محصولات بازرگانی شرکت نت سوئیت درباره اهمیت این معامله گفته است: خرید برونتو ما را وارد مسیر جدیدی می‏‌کند، میسری که در آن از افرادی با تخصص بازاریابی و درک عمیق از بخش بازاریابی استفاده می‏‌شود، افرادی که می‏‌دانند چگونه باید در کانال‏‌های ارتباطی مختلف با مشتریان وارد تعامل شوند. ما واقعاً به این تیم مدیریتی- و این شرکت- احتیاج داریم تا کمک کنند که فعالیت‏‌ها در دو دنیای بازاریابی و بازرگانی هماهنگ یکدیگر پیش رود.
خرید بورونتو به شرکت نت سوئیت اجاره می‏‌دهد قابلیت‌‏های پلت‏فرم SuiteCommerce خود را در حوزه بازاریابی ارتقا دهد. شرکت بوونتو که در سال ۲۰۰۲ تاسیس شده است بر راهکارهایی تمرکز می‏‌کند که شرکت‏‌ها به کمک آن می‏‌توانند تعاملات آنلاین و آفلاین خود با مشتریانشان را به صورت یکپارچه‌‏تر دنبال کنند و کمپین‏‌های بازاریابی ویژه‌‏ای برپا کنند که فعالیت‏‌های بازرگانی موتور محرکه آن است.
راهکارهای شرکت بورونتو دارای قابلیت‏‌هایی است که می‏‌توانند رفتار کاربرانی را در محیط وب به جستجوی کالای خاصی می‏‌پردازند، رصد کند و پیام‏‌ها و محتواهای بازاریابی مرتبطی را برای آنها ارسال کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.