سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

May 3, 2015
12:29 یکشنبه، 13ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69607

شراکت مایکروسافت و ادوبی برای تقویت راهکارهای بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری

شرکت ادوبی (Adobe) قصد دارد راهکار بازاریابی ابری خود را با راهکار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مایکروسافت یکپارچه کند.
شرکت‏‌های ادوبی و مایکروسافت وارد یک شراکت راهبردی با یکدیگر شده‌‏اند تا با کمک یکدیگر راهکارهای خود در حوزه بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری را یکپارچه کنند. شرکت ادوبی که در حوزه طراحی راهکارهای بازاریابی فعالیت می‏‌کند دارای محصولی با نام Adobe Marketing Cloud است و قصد دارد برخی قابلیت‏‌های آن مثل تجزیه و تحلیل داده‏‌های رفتاری را به راهکار مدیریت ارتباط با مشتری مایکروسافت (Dynamics CRM) بیفزاید تا واحدهای فروش، بازاریابی و خدمات مشتری کسب و کارها در نهایت دید منسجم‌‏تر و کامل‏‌تری درباره مشتریان خود داشته باشند.
این شراکت به شرکت ادوبی کمک می‌‏کند قابلیت‏‌های بیشتری از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری را وارد راهکار بازاریابی خود کند و شرکت مایکروسافت نیز در مقابل خواهد توانست بازوی بازاریابی راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری خود را تقویت کند. به گفته تحلیل‏گران این شراکت به کاربران مشترک این دو راهکار کمک می‏‌کند با رویکرد منسجم‌‏تری که به مشتریان و رفتار آنها در پیش می‌‏گیرند، فعالیت‏‌های فروش و بازاریابی خود را به شکل یکپارچه‌‏تری دنبال کنند. این یکپارچگی به کمک قابلیت‏‌های رصد آنی (real-time) که از طریق کانال‏‌های مختلف در اختیار کاربران می‏‌گذارد و امکان ترکیب داده‏‌های رفتاری با داده‏‌های کل‏نگرانه و داده‏‌های به دست آمده از طرح‏های تقویت وفاداری مشتریان و مراکز تماس را فراهم می‏‌کند، به کاربران اجازه می‏‌دهد مخاطبان و مشتریان مهم خود را راحت‌‏تر هدف‏‌گیری کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.