اپلیکیشن

تلفن همراه

May 8, 2015
16:16 جمعه، 18ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69835

انتقال سریع اطلاعات بین اندروید و IOS با اپلیکیشن

اپلیکیشن اسمارت سوئیچ امکان انتقال سریع اطلاعات را میان کاربران سیستم عامل اندروید و IOS فراهم می کند.
این اپلیکیشن که مختص انتقال داده‌ها بین سیستم‌عامل‌های مختلف از جمله اندروید و iOS است، با امکانات جدیدی در دسترس کاربران قرار گرفته است.
 
شرکت سامسونگ الکترونیکس همزمان با رونمایی از تلفن‌های همراه هوشمند جدید خود GALAXY S۶ و GALAXY S۶ Edge، نسخه به‌روز شده اپلیکیشن اسمارت سوئیچ (Smart Switch) را روانه بازار کرد.  
 
اسمارت سوئیچ، اپلیکیشنی است که برای انتقال اطلاعات موجود در گوشی‌های هوشمند سامسونگ و سایر گوشی‌های هوشمند مورداستفاده قرار می‌گیرد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان اطلاعات موجود روی سیستم‌عامل‌های iOS را به‌راحتی به اندروید انتقال داد یا به مبادله اطلاعات از جمله عکس، ویدئو، یادداشت (Note)، دفتر تلفن و … بین گوشی‌های اندرویدی پرداخت.
 
برای ساده‌تر کردن هر چه بیشتر عمل انتقال داده‌ها بین دو گوشی، یک کابل مخصوص (On-The-Go) طراحی شده که به‌وسیله آن دو گوشی تحت iOS و اندروید را مستقیماً به هم متصل می‌کند. با استفاده از این کابل و نصب اپلیکیشن اسمارت سوئیچ روی گوشی اندرویدی، به‌سادگی می‌توان اطلاعات روی iOS را به اندروید منتقل کرد؛  همچنین با استفاده از این کابل، سرعت انتقال اطلاعات نسبت به روش انتقال از طریق آی‌کلود (iCloud) پنج برابر افزایش می‌یابد.
 
برای انتقال اطلاعات بین iOS و سامسونگ، نصب این اپلیکیشن تنها روی اندروید کفایت می‌کند، اما برای تبادل بین دو گوشی اندرویدی، نصب اپلیکیشن روی هر دو گوشی الزامی است. این اپلیکیشن روی نسخه iOS ۵ و بالاتر و همچنین اندروید ۴ و مدل‌های بالاتر قابل‌نصب است.
 
این اپلیکیشن را از https://www.samsung.com/iran/support/smartswitch دانلود کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.